Firma Electrolux z pewnością ma nowy powód do dumy – znany producent został wyróżniony w V edycji konkursu na marki o najsilniejszej pozycji w Polsce.
Jak możemy wyczytać w oficjalnym komunikacie zamieszczonym na stronie firmy,
„…Electrolux otrzymał prestiżowy tytuł Superbrand Polska w kategorii urządzeń użytku domowego (home durables). Wyróżnienie w konkursie bardzo nas cieszy, ponieważ Rada Marek, to specjalnie dobrany i niezależny panel ekspertów, przyznający tytuł Superbrand tylko tym markom, które odniosły największy sukces na polskim rynku. W rankingu wzięło udział 1600 marek konsumenckich oraz 1200 marek biznesowych. Zadaniem Rady była ich ocena i wybór tych, które uzyskają prawo do używania tytułu Superbrand w nadchodzącym roku…”
Warto jeszcze na koniec przypomnieć, iż organizator konkursu na najsilniejsze marki organizuje zmagania w ponad 80 krajach na świecie. Od pięciu lat konkurs odbywa się również w Polsce. W tym roku najsilniejszą i najlepiej odpowiadającą na potrzeby konsumentów markę wybierali między innymi Paweł Kowalewski (prezes polskiego oddziału IAA), Paweł Rabiej (prezes Business Education Institute) oraz dr Irena Eris. Jurorzy wyłonili laureatów w 24 kategoriach konsumenckich (Superbrands) oraz 45 kategoriach biznesowych (Business Superbrands).
Źródło: Electrolux
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.