reklamaml
Copyright © agdManiaK wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 1098 queries. 0,231, 0.231 (0,231) (218338316.25, D3dgg6hDh43) |
Niestety z niewiadomych przyczyn europejski model L20, w przeciwieństwie do chińskiego X20, nie ma mycia mopów ciepła wodą. Warto też wspomnieć, że w Chinach zaprezentowano właśnie nowszy model: X30.
Zgodnie z opisem producenta i potwierdzeniem tego na targach, L20 przemywa szmatki ciepłą wodą w temperaturze 58 stopni.
To ciekawe, bo polski dystrybutor potwierdził mi, że nie ma tej funkcji. Nie widac też, żeby Dreame chwaliło się tą opcją w materiałach reklamowych. Proszę o zweryfikowanie w 100%, bo dla mnie to warunek decydujący o zakupie 🙂
Hi, L20 Ultra doesn’t have the function of washing the mops at a temperature of 58 degrees.
Faktycznie mamy potwierdzenie, że przemywanie szmatek jest zimną wodę – poprawione!
Ten tekst powstał we współpracy z Dreame i został przez nich autoryzowany przed publikacją. Sam info o przemywaniu w temperaturze 58 stopni wziąłem z ich broszury ze stosika na targach IFA. Szukając po necie widzę, że informacje są sprzeczne – tabletowo podaje, że przemywa w 58 stopniach, a już videotesty, że nie… Dam znać jak się dowiem, a jak nie to pewność będzie jak sam go przetestuję.
Już wskoczył na Amazona. Cena 6 231,81zł
https://www….0CF5XP9GN/
Amazon.pl, a opis po niemiecku 😉
Czekam na polskie oferty.
Swoją drogą jak wygląda serwis Dreame? Lepiej kupić z polskiej dystrubucji np. w jakimś MediaExpert czy ciągnąć (zapewne taniej) np. z Amazona?
Amazon to zawsze najlepsza 2 letnia gwarancja – pewniaczek 🙂
W polskich dużych sklepach i tak warto raczej korzystać z rękojmi niż gwarancji producenta/dystrybutora.
Fajny sprzet,ale niedlugo baza bedzie wielkosci 3 drzwiowej szafy. Gdzie to schowac aby nie razilo w oczy ???
Tego się nie ominie – mała baza to małe zbiorniki wody…
ktore roboty mające obrotowe mopy softowo eleminuja problem z nieumytymi krawedziami?
Dodatkowo co myslisz o EZVIZ RS2 . Widze ze mozna go dorwac za 4k.
Dreame L10s Ultra po aktualizacji softu czyści przy samej krawędzi, ale faktycznie kołysanie robotem znacznie wydłuża czyszczenie.
Dobrze wiedzieć 🙂
O EZVIZ RS2 pisałem tutaj
Ten model nie niweluje tego problemu – robi to głównie Dreame L20 Ultra , wysuwając mop, a softowo jeszcze nic innego na naszym rynku.
Dzień dobry Panie Krzysztofie,
Proszę o wypisanie w punktach jakie są znaczace różnice między Dreame L10s Ultra a L20? Zastanawiam się czy różnica jest aż tak znacząca by wydać znacznie większą sumę. Zależy mi na skutecznym mopowaniu. Będę wdzięczna za wyjaśnienia.
Główne różnice znaczące to wysuwanie mopa do sprzątania przy krawędziach i możliwość zdejmowania mopów w stacji. Reszta jest taka sama, lub zbliżona do L10s Ultra (drobne różnice w specyfikacji).
Dziękuję bardzo za porady. Po zastanowieniu kupiliśmy Dreame l10s Ultra . Jest niesamowity. Na minus jedynie to, że nie dosięga do krawędzi (przy meblach kuchennych jest to spory pasek, sądziłam że będzie to kilka milimetrów, a jest kilka centymetrów), ale i tak jesteśmy zdumieni jak dokładnie potrafi mopować, przewyższył nasze oczekiwania. Spróbujemy jeszcze z opcją kołysania.
A nie miał on przypadkiem aktualizacji softu, w której dodano ruchy robota z zarzucaniem tyłem pod ścianę/meble, tak, aby choć trochę zniwelować ten pasek? Tak coś mi się kojarzy…
Kiedy możemy spodziewać się testu? Pozdrawiam
Sprzęt jeszcze do mnie nie dotarł, więc trudno powiedzieć. W pierwszej kolejności będzie test Roborocka Q8 Max+ .
Dzień dobry, jak wygląda sprawa serwisu w razie awarii w trakcie gwarancji jak i już po gwarancji. Czy jest jakiś serwis w Polsce który je naprawia? Pozdrawiam.
Tak jest serwis dystrybutora marki Dreame – http://www…..innpro.pl
Serwis INNPRO
ul.Rudzka 65C
44-200 Rybnik
serwis@innpro.pl
W ciągu 2 lat użytkowania i tak bardziej polecam korzystanie z rękojmi sklepu. Rękojmia prawie zawsze ma lepsze warunki wynikające z prawa niż gwarancja producenta/dystrybutora.
Ja polecam przemyślenie wcześniej zakupu, jeśli macie w domu sporo luster i okien do podłogi. Nie wiem czy ten model rozwiązał ten problem, ale L10 Ultra sobie z tym kompletnie nie radzi. Za każdym razem zmienia mapowanie i łączy pomieszczenia i tworzy nowe, których nie powinno być. Przez to wariuje. Ciągle z kilku pomieszczeń tworzy mi jedno. Strasznie to męczące. Nie pomaga rozdzielanie i łączenie na mapie. Zresztą to też nie jest takie proste, bo aplikacji ciągle coś nie pasuje i nie zawsze udaje się coś połączyć czy rozdzielić. Obecnie ręcznie wracam do historycznej mapy, która ma prawidłowy podział pomieszczeń. Robię to codziennie. Bardzo to angażujace jak na automatykę i rzekomą „inteligencję” robota. Jak tego nie zrobię i zapomnę to zamiast myć podłogę tylko w kuchni to myje w połączonych pomieszczeniach kuchni, salonu i przedpokoju… Żeby chociaż w aplikacji była opcja automatycznego powrotu do historycznej wybranej przeze mnie mapy po każdym użyciu to by ułatwiło życie. No ale Dreame jeszcze na to nie wpadł. A i jeszcze odkurzacz ma gdzieś strefy zakazane jak rozpoczyna pracę i na początku pozycjonuje się.
Lustra i okna do podłogi będą problemem dla każdego robota z radarem LiDAR, tego się nie przeskoczy.
Dzień dobry,
czy akcesoria typu worki,szczotki,plyn od dreame l10 ultra będą pasowały do l20 ultra?
Tak.
Witam mam pytanie jak wygląda sprawa na dwóch piętrach? Można samego robota puścić czy trzeba całą stacje przenosić?
Można, tylko najlepiej żeby miał mapę każdego piętra (robi się je ze stacją), a potem na samo odkurzanie można puścić bez, wcześniej wskazują właściwą mapę. Oczywiście do skutecznego mopowania stacja jest wymagana.
Dzień dobry, po powrocie do bazy robot przestał oprozniac pojemnik na śmieci. Worek jest pusty a robot zapchany. Co zrobić?
A funkcja autoopróżniania jest włączona w aplikacji?