Electrolux jako kolejna marka (po tureckim Beko) wprowadza promocję z gwarancją satysfakcji. Używaj sprzętu do 45 dni, a jeśli nie spełni oczekiwań, możesz go zwrócić – producent zwróci pieniądze przelewem na konto.
W puli jest 200 tysięcy złotych, więc licząc, że średnio suszarka tej firmy kosztuje 3000 zł, jest to ok. 70 zwrotów. Tak małą pulę producent przewidział na stosunkowo długą promocję, która ma potrwać do 31 grudnia 2023.
Niestety, warunki akcji są tak samo złe, jak w przypadku Beko, więc realnie będzie to wyłącznie promocja z pozytywnym wydźwiękiem wizerunkowym. Sprzęt zwrócić można tylko na własną rękę, a taka suszarka to jednak spory gabaryt i waga. Suszarkę trzeba odesłać, przywieźć na adres punktu serwisowego: DOB-MAR s.c., Łódź, 91-803, ul. Marynarska 42.
Kolejny słaby punkt promocji to konieczność zwrotu sprzętu w fabrycznym opakowaniu, czyli w styropianach (dolny, górny i cztery boczne) + karton na górze. Sprzęt musi być kompletny, nie może mieć uszkodzeń, więc podczas testowania trzeba obchodzić się jak z jajkiem. Do paczki trzeba dołączyć „Oświadczenie o zwrocie produktu”, które znajdziesz na końcu regulaminu.
W akcji bierze udział 30 modeli suszarek, w tym te najtańsze:
- EW9H189BP , EW9H189BP , EW9H278BP , EW9H188SPC , EW9H188SPC , EW9HEU189BP , EW8H258BP , EW8HS259SP , EW9HS289SP , EW9HEU278SP , MEW9H28M8BP , EW9H378SP , EW8H259SPT , EW8HM259SPX , EW9HM1478P , EW9HEU478R , EW8H258SP , EW8H359SP , EW8HEU359SP , MEW8H359XP , MEW8HN359XP , EW8HN469BP , EW8H358PSP , EW8HN358SP , EW8H368BP , EW8H358SP , EW8H458BP , EW8HEU148BP , EW8H458WP , EW7H458BP .
Na liście znajduje się także moja poprzednia suszarka EW8H458BP, której recenzję publikowałem jakiś czas temu. Jest ona miarodajna do większości pozostałych modeli i niestety na przestrzeni tylu lat, Electrolux nadal ma jedną z najgorszych filtracji kłaczków, nie dodał trzeciego filtra na skraplacz wzorem Boscha EasyClean, ani nie wdrożył żadnego systemu samooczyszczenia skraplacza.
45 dni to za mało, żeby zobaczyć wady wynikające ze źle zaprojektowanych filtrów, jedynie możemy przekonać się, czy taki sprzęt spełnia nasze oczekiwania pod względem samego procesu suszenia. W kategorii dużego AGD głównym problemem promocji z gwarancją satysfakcji jest zwrot sprzętu – przy małym AGD, dobrze zorganizowane akcje obejmują zwrot urządzenia na koszt producenta (Tefal przysyła kuriera).
Electrolux to drugi po Beko producent dużego AGD, który zdecydował się na akcję ze zwrotem kasy, gdy sprzęt nie spełni wymagań użytkownika, lecz bez pokrycia kosztów zwrotu taka promocja ma niewiele sensu. O akcji i tak wspominam, mając nadzieje, że kolejni producenci zorganizują podobne dużo lepiej.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.