Z okazji 140-lecia powstania, firma Vorwerk wprowadziła na rynek jubileuszową edycję limitowaną urządzenia Thermomix TM6. Różnicę zobaczymy na pierwszy rzut oka, a co ważne – nie zmienia się cena tego modelu w porównaniu do bazowego wariantu.
Nowa, jubileuszowa edycja Thermomix TM6 została pokryta nową fakturą, nawiązującą do szlifu kamieni szlachetnych. Ponadto różnorodne detale, takie jak logo, pokrętło, uchwyt, elementy wentylacyjne zostały z kolei wykończone w szampańskim odcieniu metalicznych detali.
Jak tłumaczą przedstawiciele producenta, stworzenie tej obudowy wymaga zastosowania najnowocześniejszej technologii laserowej. Jej użycie zajmuje ponad 200 godzin – najpierw laser wypala pierwszą warstwę trójkątów na powierzchni, w kolejnym kroku wypala coraz mniejsze i mniejsze trójkąty, a w ostatnim etapie powierzchnia zostaje wypolerowana na jedwabisty połysk.
Dzięki tak złożonemu procesowi produkcyjnemu, obudowa jubileuszowej limitowanej edycji urządzenia Thermomix jest też odporna na odciski palców i zarysowania.
Co ważne, cena limitowanej edycji urządzenia jest identyczna, jak podstawowego modelu w białej obudowie. Ponadto możemy liczyć na te same funkcje, m.in. obsługę platformy Cookidoo czy też możliwość skorzystania z dodatkowej. nakładki krojącej
Thermomix TM6 w jubileuszowej limitowanej edycji dostępny jest w sprzedaży u przedstawicieli handlowych.
źródło: Vorwerk
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W oficjalnym sklepie marki DeLonghi mamy kolejną turę promocji listopadowych nawiązujących do Black Friday –…
W oficjalnym sklepie marki Karcher znajdziesz przecenę na flagową linię odkurzaczy pionowych Karcher VC 7.…
Z okazji dnia singla na AliExpress mamy sporo przecen – jedne lepsze, drugie gorsze. Wśród…
W RTV EURO AGD mają teraz Miesiąc Małego AGD, więc cała masa sprzętów jest dobrze…
Zakup ubezpieczenia mieszkania to decyzja, która wymaga dokładnego przemyślenia i porównania wielu ofert. Chociaż ochrona…
W oficjalnym sklepie marki LG mają aktualnie fajną promocją dla kupujących AGD tej marki. Wydając…