Amica zabrała się za promocję nowego produktu – piekarników z serii Integra Smart. Sprzęt prezentuje się całkiem nieźle i został wyposażony w szeroką gamę przydatnych funkcji i technologii. W oczy rzuca się także twarz, a zwłaszcza nazwisko osoby, która ma „pociągnąć” tę akcję marketingową. Czy Agnieszka Radwańska to najlepszy pomysł na promocję AGD?
Najpierw zachęcam do obejrzenia filmu reklamowego, który pokaże Wam, na czym skupiła się firma – zaprezentowano w tym wypadku zalety tenisistki, które mają jednocześnie charakteryzować sprzęt (albo odwrotnie – to już zależy od punktu widzenia). Nie wiem, czy miało być z poczuciem humoru, czy zrobili to na serio, ale efekt jest co najmniej dziwny. Mnie nie przekonali tym pomysłem do nowego produktu i dopiero po obejrzeniu innego filmu zainteresowałem się sprzętem, a przy okazji uzyskałem sporo ciekawych informacji. Być może ich kampania promocyjna poskutkuje – wszak pracują nad tym tęgie głowy od marketingu. Oby tylko „Isia” nie podeszła do tematu z taką werwą, jak do turnieju olimpijskiego…
Co można powiedzieć na temat samej linii? Przede wszystkim należy ją docenić za ciekawy design i spory wyświetlacz, ułatwiający obsługę sprzętu (przydatna może się okazać np. książka kucharska – idei przeglądania albumu rodzinnego na piekarniku raczej nie zrozumiem). Sprzęt należy do klasy energetycznej A-20% i może się pochwalić niezłą pojemnością: 66 litrów. Urządzenie tak skonstruowano, by łatwo się z niego korzystało i nie było problemów z czyszczeniem. Mówiąc krótko: jest ciekawie. Nawet bez tenisa na pierwszym planie.
Źródło: Amica
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.