REKLAMA TOP.agd
wtorek, 28 marca 2023, Szymon Marcjanek

Testuję robota Roborock S8. Pierwsze wrażenia i opinia

2
Roborock S8 / fot. techManiaK.pl

0 odpowiedzi na “2”

  1. Jarek pisze:

    Czy wiadomo kiedy będzie dostępny w wersji pro ultra?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Dowiedzieć można się pod numerem infolinii dystrybutora na PL – 32 2000 255 w godzinach 9-16.

  2. Lilu pisze:

    Puki co nie można kupić części zapasowych do S8.Czy pasują te z innych modeli?

  3. Magda pisze:

    Witam czy roborock S8 nie będzie pasował do samej stacji tej opróżniają – myjaco i suszącej???

  4. Zbigniew pisze:

    Jaki jest dźwięk silnika oraz kółek? W Q7 – bajka. Robót porusza się dyskretnie, cicho. S7 to kompletnie inna historia: wysoki, nieprzyjemny dźwięk podobny do wyjących chińskich samochodzików na baterie. Nie dało się z tym wytrzymać.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Nie zauważyłem różnicy w rodzaju wydawanego dźwięku między Q7 i S7 – oba na tak samo dobrym poziomie i bez pisków jak w Tefalach S95 i S75, czy paru testowanych Chińczykach – musiał trafić się wadliwy model. S8 to już zupełnie inny zestaw dźwięków – silnik/turbina są w miarę ciche, ale z uwagi na podwójny zespół szczotek silikonowych, wydają one specyficzne dźwięki na różnych rodzajach podłóg – inne na głębokich fugach kafelków, inne na paneleach, a jeszcze inne na deskach modrzewiowych… Dla mnie jest ok, ale ogólna ocena ,,kultury pracy” będzie nieco niższa niż w testowanych u mnie 2 sztukach Q7 i także 2 sztukach S7, oraz 1 szt. S7 Pro Ultra .

  5. Użytkownik S6 MaxV pisze:

    Szkoda tylko, że wsparcie pogwarancyjne jest do bani. Odkurzacz kupiony w Euro RTV AGD. Dwa tygodnie po gwarancji pada system zraszania mopa. Euro nic nie może zrobić po zakończeniu gwarancji, nie dostałem nawet namiaru na serwis. Roborock Polska serwisuje podobno tylko urządzenia kupione u nich, a producent po krótkiej wymianie maili stwierdza, że chyba faktycznie urządzenie uległo uszkodzeniu i odsyła mnie do lokalnego dystrybutora. Porażka. Tak wyglada wsparcie urządzenia za ponad 2000zł!

    • Ania pisze:

      Polecam na przyszłość zapoznać się z ustawą konsumencką.
      Klient ma rok, od momentu zauważenia wady, na zgłoszenie reklamacji. Wystarczyło powiedzieć, że awaria nastąpiła tydzień/miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancyjnego i sklep musiałby rozpatrzyć ją w normalnym trybie 😉

      • gość pisze:

        To nie tak, bo liczy się od dnia dostarczenia produktu do gwaranta, więc produkt musialby byc dostarczony przed końcem gwarancji .

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Tak to już jest niestety, w miarę dobre wsparcie poserwisowe z dużych marek robotów ma tylko iRobot, ale ich urządzenia są totalnie niedzisiejsze, drogie i odstają od najlepszych konkurentów… Jedynym pocieszeniem jest fakt, że roboty mają budowę modułową, a części dostępne są też na AliExpress – można zamówić to co się zepsuło i samemu z łatwością wymienić.

  6. Emel pisze:

    Witam. Jak wygląda kwestia wjeżdżania na dywan”z krawędzią”, zarówno s7 jak i s8? Mam dość wysoką krawędź dywanu. Na jaką wysokoąć S8 (a takze ew S7) może wjechać?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Oba pokonują progi o wysokości 2 cm, a w moim przypadku nie mają problemów z wjazdem na dywan typu shaggy o gęstym włosiu 3 cm wysokości.

  7. Krzysztof pisze:

    Dzień dobry, rozważam zakup Roborock S8 lub Roborock S7 Pro Ultra . Proszę mi powiedzieć czy podane wyżej modele poradzą sobie z progami około 2 cm? Wiem, że mają opcje mijania przeszkód, ale jak to się tyczy progów w drzwiach? Czy jeśli wyżej wymienione nie dają rady, to jest jakiś inny model który by sobie z ową przeszkodą poradził? Dziękuje.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Radzą sobie z progami do 2 cm wysokości, więc jeśli próg ma równe 2 cm, to może być różnie. Producenci zawsze podają wartości 1,8-2 cm, nikt nie podaje więcej, więc nie dowie się Pan czy sobie poradzą, bez wypróbowania. Najlepiej popytać wśród znajomych/rodziny, czy ktoś może ma jakiś wysoki model Xiaomi, Dreame, Viomi, Roborock, Tefal itp, pożyczyć i sprawdzić 🙂

  8. Bonobo pisze:

    Dzień dobry, nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat podłączenia stacji bazowej do wodociągu i kanalizacji. W budowanym domu mam wytypowane miejsce na taką stację i potrzebne mi są szczególowe informacje w celu wykonania podejść w odpowiednich miejscach. Gdzie tego szukać?

  9. Edyta pisze:

    Jestem posiadaczką roborock s8 . Mam 2 poziomowy dom. Czy przy pierwszym skanowaniu pięter trzeba przenosić stacje ładującą?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Robot przy pierwszej mapie powinien mieć możliwość wystartowania ze stacji i wrócenia do niej.

  10. Serrrek pisze:

    Zastanawiam się nad S7 MaxV albo S8. Który model byś polecał? Na papierze wyglądają bardzo podobnie.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      To nieco inne roboty. S8 to pierwszy Roborock z podwójnym zespołem szczotek i ma nieco gorszy system rozpoznawania przeszkód bez typowej kamery, podglądu online itp. Pod względem opcji w apce to podobne modele.

  11. Ann5811 pisze:

    Witam, zastanawiam się który model roborocka wybrać, s8+ czy s7maxv+.
    Mamy 2 psy, więc najbardziej zależy nam na codziennym, dokładnym odkurzeniu psiej siersci. Jest tego sporo, stad pomysł o zakupie robcia z plusem :).
    Wcześniej byłam przekonana do s7, ale od kiedy przeczytałam, że 8 ma 2 szczotki…
    Jak myślisz? która wersja będzie dla nas bardziej odpowiednia?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Oba sobie świetnie poradzą z sierścią, więc spokojnie można iść w najwyższą wersję S7 z kamerą 🙂

  12. bbb pisze:

    Czy można przenieść mapy ze starego odkurzacza s5 do s8, czy trzeba robić mapowanie od początku?

  13. Kuba pisze:

    Sam mam jeszcze już kilkuletniego Roborocka s5.
    Czy w którymś momencie był jakiś mocny przeskok technologiczny, żeby warto było w ogóle rozważać przejście na wyższy model? Nie mam na co narzekać, więc zastanawiałem się co się właściwie zmieniło przez te lata.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Postęp jest głównie w obszarze mopowania, w odkurzaniu mamy większą moc ssania i szczotki silikonowe (do S5 też można taką dokupić, a moc przydaje się na dywanach), bardziej dopracowany algorytm sprzątania (na małych powierzchniach nie do odczucia). Jeśli chodzi o samo odkurzanie to zmiana nie ma sensu, a gdy mówimy o mopowaniu to niebo, a ziemia.

  14. Monia pisze:

    A ja z takim troszke innym pytaniem. Zastanawiam sie nad kupnem mopa pomiedzy wlasnie S8 bez stacji opróżniającej, a Q7 ze stacją. Poprostu budżet max 2500.. Bardzi prosze o poradę, bo ciężko mi wybrać. Z jednej strony wygoda ze stacją, ale z drugiej lepsze mopowanie w s8. I stad moje drugie pytanie czy bedzie można dokupic stacje do s8? Ciężko bylo mi to znalezc. Pozdrawiam

  15. Magdalena pisze:

    Czy S8 ma zabezpieczenie przed upadkiem ze schodów?

    Dziękuję

  16. gość pisze:

    Witam,
    czy roborocka S8 można używać bez telefony(smartfona) mam tylko zwykły do rozmowy i sms a internet w komputerze ?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      W teorii można, ale traci się 99% opcji i funkcji, nie zmieni się poziomu mocy, nie wybierze się ilości dozowanej wody, czy trybu pracy.

  17. Iza pisze:

    Od kilku tygodni mam robota S8 i zauważyłam, że nie informuje o przepełnionym zbiorniku na kurz, tylko pracuje dalej i „gubi” po drodze to co wcześniej zebrał. Czy rzeczywiście S8 nie ma tej funkcji, czy należy zmienić coś w jego ustawieniach?

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Zgadza się, S8 jak większość robotów na rynku nie ma opcji powiadomienia o pełnym zbiorniku. Jeśli mamy sporo do zbierania dla robota, to warto inwestować w modele ze stacjami opróżniającymi.

  18. Magda pisze:

    Witam, mam problem gdyż Roborock S8 nie chce aktywować zdalnego wyświetlania , po tym jak podczas pierwszego uruchomienia był podgląd to po jakimś czasie coś kliknęłam i niestety obecnie nie działa kamera. Jest komunikat „oczekuje na aktywację „ , klikam te trzy przyciski i nic.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Ciężko coś Pani zdalnie podpowiedzieć – apka daje jasną instrukcję jak to aktywować, jak nie działa, to trzeba skontaktować się z serwisem Roborock.


reklamaml