Programy kulinarne nie są w telewizji niczym nowym, ale ostatnio przeżywają renesans, a gotowanie znów staje się modne. Wygląda na to, że niektóre firmy chcą na tej fali wypromować swoje produkty i zarobić pieniądze. Nie powinno nas to dziwić i na dobrą sprawę powinniśmy ich podziwiać – jeśli potrafią wykorzystać nadarzającą się okazję, to dobrze o nich świadczy. Tym razem zaprezentujemy Wam wspólny projekt firm Alma i Bosch: Twój świat od kuchni.
Cel kampanii jest prosty: promocja dwóch firm, a zwłaszcza linii produktów Food&Joy sprzedawanych w popularnych delikatesach. Oczywiście uczestnicy akcji również mogą na niej skorzystać i to bez konieczności kupowania sprzętu. Mamy do czynienia z kulinarną podróżą w przeszłość. Zadaniem uczestników jest pochwalenie się swoim przepisem i wspomnieniami, które wywołuje. Mówiąc krótko: ma to być potrawa z historią. Całość odbywa się na stronie akcji.
Aby podgrzać atmosferę promocji, zaproszono do współpracy znanego kucharza – Roberta Sowę, który ma realizować przepisy internautów i prezentować produkty wspomnianych firm. Na tym jednak sprawa się nie kończy – finaliści konkursu, którzy prześlą najlepsze przepisy/najciekawsze historie, mogą liczyć na lekcję gotowania pod okiem mistrza i szansę zdobycia cennych nagród (szczegóły na stronie promocji). Pomysł całkiem ciekawy i warto zachęcić do udziału w nim – a nuż Wasza historia i przepis podbiją serca i żołądki internautów oraz organizatorów…
Źródło: twojswiatodkuchni.pl
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.