REKLAMA TOP.agd
, Promocje

Ogromna przecena na pralko-suszarkę Toshiba – aż 1400 zł taniej!

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

6 odpowiedzi na “Ogromna przecena na pralko-suszarkę Toshiba – aż 1400 zł taniej!”

  1. Jarek pisze:

    Dobrze się zastanów zanim wybierzesz to urządzenie. Ma fatalne opinie soft po angielsku straszne zużycie wody dozownik automatyczny do prania aplikuje tylko płyny ale jeśli Chcesz uprać coś innego np wełnę i dodać inny środek musisz wylać z zasobnika cały żel piorący bo nie ma możliwości zablokowania dozowania na jedno pranie i np włożenie odpowiedniej kapsułki czy płynu dobebna. Myślę, że cena wynika z bardzo słabego popytu na nią. Jedynie wygląd na duży plus. Ale bardziej warto skupić się na znanych Markach agd.

  2. Marcin pisze:

    mam już kilka lat pralko suszarke z samsunga, jeśli chodzi o suszenie to duży pobór prądu i wody, zeby ubrania byly suche trzeba minimum 3 godzin i załadować do prania mniej ubrań niż do prania. minus taki że śmierdzi gumą podczas suszenia. Rozważam tą toshibe:)

  3. gregg pisze:

    Panie Krzysztofie,

    Zastanawiam się nad wymianą pralki i kupnem suszarki (będzie to pierwsza). Czy pralko-suszarka jest dobrym pomysłem?
    Jakie są największe wady?
    Czy w cenie do 4.000zł można kupić dobrą pralkę i suszarkę?

    • Espresso pisze:

      Za 2500 kupisz porządną suszarkę, za 1500 praleczkę i się zmieścisz. Ja mam zestawik BOSCHa ale Electroluxa też za tyle znajdziesz. Ja bym tylko w tych markach wybierał bo mają największy wybór i sprawdzoną jakość.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Jeśli tylko ma się miejsce, to lepiej brać 2 osobne sprzęty – suszarki osobne mają pompę ciepła i suszą delikatniej. Do 4000 zł najlepiej brać zestawy Gorenje, lub Whirlpoola, a z prostszych da radę kupić też Boscha.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml