Nietuzinkowa oferta firmy Whirlpool. Producent oferuje teraz możliwość wykupienia gwarancji do nawet czterech dodatkowych lat!
Koncern Whirlpool wystartował z niebanalną ofertą gwarancyjną. Wielu producentów AGD oferuje możliwość przedłużenia gwarancji o rok, czy nawet 3 lata poza ustawową 2-letnią gwarancję. Whirlpool jako pierwszy producent na polskim rynku oferuje jednak możliwość wykupienia gwarancji w zakresie od dwóch do nawet czterech dodatkowych lat!
Producent zapewnia rozszerzenie gwarancji na takich samych warunkach, jak standardowa gwarancja. Gwarancję udziela bezpośrednio jedna z trzech marek koncernu: Whirlpool, Indesit i Hotpoint-Ariston. W warunkach gwarancji nie znajdziemy żadnych wyłączeń w stosunku do podstawowej 2-letniej gwarancji.
Wszystkie wykupione gwarancje będą widoczne online w wygodnym systemie serwisowym. Oczywiście po stronie Whirlpoola mamy ubezpieczyciela w postaci firmy Inter Partner Assistance S.A, lecz wszystkie zobowiązania wynikające z rozszerzonej gwarancji, ubezpieczyciel wykonuje za pośrednictwem infolinii Whirlpool – mamy więc pewność kontaktu z firmą, a nie infolinią ubezpieczyciela.
Cennik jest przyjazny. Biorąc pod uwagę, że większość popularnych urządzeń tego koncernu mieści się w zakresie cenowym od 600 do 1600 zł, koszt zakupu dodatkowych czterech lat gwarancji to 229-299 zł. W zamian dostajemy najdłuższą usługę gwarancyjną oferowaną przez producenta AGD.
W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu urządzenie jest wymieniane na nowe. W razie odsprzedania sprzętu gwarancja przechodzi na nowego właściciela.
Dłuższa gwarancja producenta powinna być standardem – wiele urządzeń AGD pada tuż po 2-letniej gwarancji, a koszty napraw są często nieopłacalne. 5 lat gwarancji to minimum, jakie powinno obowiązywać ustawowo – producenci musieliby popracować nad trwałością sprzętu i wycofać z oferty najbardziej awaryjne urządzenia.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do końca listopada masz okazję kupić prosty, lecz genialnie wykonany model pralki firmy Asko –…
W Media Expert mają świetną ofertę na flagowego robota marki Roborock, a dodatkowo zgarniasz odkurzacz…
Sprawdzamy i porównujemy dwa najnowsze odkurzacze pionowe - Dreame Z30 i Dreame Z20. Czym się…
Black Friday to szał zakupowy, który swoją genezę ma w Stanach Zjednoczonych. Od wielu lat…
Turecki producent ma nową promocję na nowe odkurzacze pionowe. Do wybranych modeli ze stacją możesz…
Roborock Qrevo MaxV będzie dzisiaj dostępny w rekordowo niskiej cenie. Trzeba się jednak spieszyć, bo…
Komentarze
Tak ładnie żarło i zdechło. Koniec programu.
Uruchomili własny sklep z normalnym przedłużeniem gwarancji do max. 5 lat, więc ten program ubezpieczeniowy robił im konkurencję...
A ja ciekawy jestem np jak patrzeć na to ubezpieczenie jak np kupiłem piekarnik i mikrofale na jednej fakturze, i zmywarke na drugiej. Czy sumuje wszystkie urządzenia czy licze każde z osobna?
Do każdego urządzenia kupuje się osobne ubezpieczenie.
Mam takie pytanie do autora bo jestem zainteresowany płytą z przedłużoną gwarancją. Oni dają to opcję wykupu dodatkowej gwarancji dla wszystkich produktów (płyt) czy tylko dla wybranych? I jak rozumieć te kategorie cenowe. To konkretna cena zakupu przez klienta czy jest jakiś 'rozdzielnik' wedle którego ustalają kategorie dla danego sprzętu?
Do każdego ich sprzętu. Liczy się cena zakupu z paragonu/faktury, ale nie wiem jak podejdą do tematu jakby płyta była rabatowana w jakieś promocji np.: z 2000 zł do 600 zł :D Trzeba przeczytać OWU (infolinia nic nie wie o tym produkcie ubezpieczeniowym).
A Amica ma jakiś program wykupienia dodatkowej gwarancji? Bo z tego co widzę to mają na wybrane produkty linii Studio a to jakoś mnie nie interesuje. Może pan wymienić innych producentów którzy takie opcje oferują (chodzi mi o gwarancje producenckie a nie dodatkowe ubezpieczenie jak np dodawane w niektórych sklepach przez Hestię i realizowane w jakichs niezaleznych punktach). Ja dopiero od wczoraj ogarniam temat i kompletnie jeszcze zamotany jestem. Electrolux też ma jakiś pakiet do wykupienia ale ceny już trochę inne niż WhPool.Szukam jakiejś płyty rodzicom a widzę ze to wszystko ma pełno elektroniki. Naprawa tego jest bez sensu praktycznie przy tych cenach modułów i robocizny. lepiej zapalanować sobie te kilka lat gwarancji więcej a potem ewentualnie nowy sprzęt. Liczenie na nazwę producenta i możliwą bezawaryjność w tych czasach nie ma raczej sensu. A o to głownie chodzi bo rodzice nie chcą cuda wianków w tej płycie i extra opcji, ale żeby była po prostu funkcjonalna i nie stała się workiem bez dna na naprawy.
To najlepiej brać płytę z 5 letnią gwarancją sklepu np.: oleole.pl - gwarancje nie są drogie.
Dzięki, ale problem rozwiązał się sam. Zanim zabrałem się do szukania kupili sobie Amicę. Podstawowy model 6045 jeśli dobrze pamiętam więc bez fajerwerków. One widzę są mocno popularne teraz choć trochę przeraził mnie ten plastik od spodu. Ciekawym jak wykonano te nadruk pól i sensorów na płycie. To jest jakiś grawerunek czy trawione? Stara amica przez 20 lat mimo porysowanie dość dobrze swoje 'malunki' zachowała więc chyba tu będzie podobnie
Nie ma modelu o oznaczeniu 6045... Rysunki to vitroceramika.
Electorlux/AEG ma taki program, ale wychodzi bardzo drogo. Amica miała, ale nie widzę go teraz na stronie. Większość sprzętu kupowane w studiach kuchennych i IKEA ma 5 lat gwarancji bazowej.