RTV EURO AGD rusza z promocją Totalna Wyprzedaż. Wybraliśmy cztery ciekawe produkty AGD, których zakup warto TERAZ rozważyć.
RTV EURO AGD w promocji Totalna Wyprzedaż oferuje kilka dobrych urządzeń w najlepszych cenach na rynku! Nastały ciężkie czasy, ale prać w czymś trzeba, piec i gotować także, więc wybraliśmy cztery niedrogie, a bardzo udane urządzenia, których zakup warto rozważyć.
Dodam również, że w promocji dostępny jest nie tylko sprzęt AGD, dlatego warto zajrzeć na stronę sklepu i sprawdzić inne oferty.
Co kupić w promocji Totalna Wyprzedaż w RTV EURO AGD?
Spis treści
Beko WRE5511BWW
Tania, prosta pralka bez wyświetlacza, ale za to w cenie 699 zł (przecena z 899 zł).
5 kg wsadu, silnik szczotkowy z głośnością pracy 60 dB przy praniu i 77 dB przy wirowaniu. Model ten ma sporo krótkich programów, maksymalnie 1000 obr/min i klasę energetyczną A++.
Pralka posiada program automatycznego czyszczenia bębna w 70 stopniach, ochronę tkanin wełnianych, potwierdzoną certyfikatem Woolmark i technologię AquaFusion (pralka blokuje odpływ podczas prania – detergent zużywany jest prawie w 100%). Pralka Beko to płytki model – ma zaledwie 41 cm głębokości, 84 cm wysokości i 60 cm szerokości.
W tej cenie ciężko o coś sensowniejszego (oferta ważna do 18.04 z kodem: WYPRZEDAZE2).
Amica EB8551 Fusion Soft
Sprawdzony, stary model, polskiego producenta. Piekarnik Amica ma świetne wyposażenie, jak na cenę zaledwie 899 zł (przecena z 1099 zł).
Piekarnikiem sterujemy za pomocą chowanych pokręteł. Do naszej dyspozycji oddano 10 funkcji piekarnika, a w tym: termoobieg, samodzielną grzałkę dolną, szybki nagrzew. Piekarnik czyści się katalitycznie, posiada prowadnice teleskopowe na 1 poziomie z możliwością przepięcia (4 poziomy do wyboru), rożen obrotowy.
Drzwi wyposażono w 3 szyby (łatwy demontaż), więc zewnętrzna szyba nie będzie się zbyt mocno nagrzewać, a na dodatek (co nie jest oczywiste w tak niskiej cenie) drzwi domykają się delikatnie. Moc piekarnika to 3,1kW, pojemność to 65 litrów, a wymiary standardowe do zabudowy meblowej (59,5 cm wysokość, 59,5 cm szerokość, 57,5 cm głębokość).
Za mniej niż 900 zł, nie znajdziecie lepiej wyposażonego modelu, na dodatek sprawdzonego – w sieci ma wiele opinii, praktycznie, same pozytywne (oferta ważna do 21.04 z kodem: WYPRZEDAZE1).
Siemens SR635X01ME
Porządna zmywarka 45 cm szerokości „Made in Germany”. Kolejny sprawdzony produkt w świetnej cenie 1199 zł (z 1499 zł).
Zmywarka posiada metalowe dno i 10-letnią gwarancję na perforację i nierdzewność (wymagana rejestracja zakupu). Sprzęt ma klasę A+, 48 dB głośności, podwójne ramię pod środkowym koszem, 3 szufladę na sztućce, regulowaną na wysokość środkową szufladę i diodę powiadamiającą na podłodze o końcu pracy (InfoLight).
Zużycie wody jest niskie: 9,5 litra na cykl programu Eco (2660l rocznie). Programy można skracać nawet o 66% dzięki funkcji varioSpeed Plus. Silnik zmywarki jest bezszczotkowy, mamy tu programy: automatyczny 45-65 stopni, ECO 50 stopni, szkło 40 stopni, 1h 65 stopni i garnki 70 stopni. Z funkcji dodatkowych, poza skracaniem programów mamy strefę intensywną i suszenie extra.
Najbardziej opłacalna w zakupie zmywarka 45 cm szerokości na rynku (oferta ważna do 21.04 z kodem: WYPRZEDAZE1).
Beko BVM35400XS
Wypasiony piekarnik za 1199 zł? Bazowa cena modelu to 1499 zł i już ona jest bardzo atrakcyjna, gdy przyjrzymy się wyposażeniu tego piekarnika.
Za tak małą kwotę dostajemy, piekarnik z największą komorą pieczenia na rynku – 80 litrów i mocy 3,5kW. Wymiary to standard: 59,4 x 59,5 x 56,7 cm. Poziomów pieczenia mamy 6, prowadnicę teleskopową 1, bez możliwości przepinania.
Beko skopiowało od Samsunga rozwiązanie Dual Cook i nazwało je Split&Cook, z tą drobną różnicą, że Beko zrobiło to lepiej. Nie ma tu zasady nadrzędności górnej komory, jak w Samsungu i mamy znacznie szerszy zakres temperatur – aż 80 stopni. Dla przykładu, na górze można mieć 180 stopni, a na dole 100 stopni. Separator jest też znacznie szczelniejszy w porównaniu do Samsunga, a dzięki większej komorze pieczenia, zmieścimy więcej niż w piekarnikach koreańskiej firmy. Oczywiście do tego rozwiązania trzeba podchodzić z rezerwą – nie są to 2 pełnoprawne komory pieczenia z pełnym zestawem grzałek, więc nie wszystko da się upiec w danej komorze.
Programator jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Oferuje 14 funkcji, a w tym termoobieg, funkcję pizza, grill, szybki nagrzew, rozmrażanie. Piekarnik czyści się parowo, drzwi mają 3 szyby i domykają się delikatnie. Oświetlenie mamy tu 2 punktowe – dla każdej komory osobno.
Nie znajdziemy lepiej wyposażonego piekarnika w cenie ok. 1200 zł (oferta ważna do 21.04 z kodem: WYPRZEDAZE1).
Nie przegap kolejnej promocji
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
LG wszystkie bo z tego co wiem to starsze modele ale te nowe już chyba nie
wróć pomiędzy lodówką a boczną ścianą i meblami kuchennymi
Pytanie za 100 pkt 😀
Muszę dać projekt kuchni ale największy problem jest z lodówką. Nie chętnie chcę zostawiać przestrzeń pomiędzy kuchnią a boczną ścianą i meblami kuchennymi. Rozwiązaniem jest Cheff Collection ale z kolei nie pasuje mi kolorystycznie. Czy z jakieś innej firmy bądź po prostu inny model w kolorze grafitowym da się w ten sposób postawić w kuchni.
Zabudowa to ostateczność ponieważ meble są ciemne i żona twierdzi, że w tym miejscu będą cały czas upaćkane. Proszę o jakąś rzetelną odpowiedź
Trzeba szukać lodówki która oddaje temperaturę tyłem. Np: Bosch Perfect Fit, LG, Amica
Wszystkie nowe LG oddają temperaturę tyłem, ale producent nadgorliwie zaleca przestrzeń po bokach.
Miałem szczęście? lodówka przyjechała bez zastrzeżeń działa. Przedpłacałem kartą płatniczą. Jestem zadowolony ??
Odradzam sklep. Właśnie zwróciłem pralkę beko, ale powinna to być beka.
Trwało to tylko 3 m-ce. Tyle czasu od dowiezienia zepsute pralki mija do zwrotu kasy. Oczywiście jak wykonacie dIesiatki telefonów i maili.
A tam biadolić tylko potraficie ! W święta trafiłem na promocję tv w euro rtv agd. Zakupiłem Sony 49 cali 49XG7005 z 2299 na 1799 zł. Dostawa gratis. Wysłane w pierwszy dzień po świętach czyli wtorek a w środę dostawa pod moje drzwi. Bardzo sprawnie powiadomienia email, telefony od dostawcy itd. Bardzo polecam !
Ciekawe co byś powiedział, gdybyś dwa tygodnie od zapłaty nie dostał towaru i nikt nawet się z Tobą nie skontaktował? Podejrzewam, że byś „biadolił”. Udało Ci się, to się ciesz, ale jak widać z RTV euro Agd nie wszyscy tak mają.
Dobrze wiedzieć, że niektórzy dostają co kupili, ale ważniejsze by być uprzedzonym, że możesz utopić na długie tygodnie kilka tysięcy złotych. Czy to jest biadolenie, niech każdy sam oceni.
Życzę większej dozy empatii.
Tragedia! Produktu nie mogę ocenić, bo go nie dostarczono. Bardzo nie polecam tego sklepu, już kilkanaście dni czekamy na produkt, ze strony sklepu jedenasty dzień ciszy.
9 kwietnia RTV euro AGD miał dostarczyć mojej Mamie lodówkę z wniesieniem i odbiorem starej. Dzień wcześniej potwierdzili usługę, Mama rozmroziła starą lodówkę, czekała cały dzień. Do dzisiaj ani maila, ani telefonu, smsa, ani lodówki. Reklamacja, złożona parę dni temu i nic. Kilkadziesiąt minut zmarnowanych na infolini do tego gratis. Więc uważajcie, bo jak widać nie zawsze kupując dostaniecie, to co chcecie.
Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek.
Zamówienie nr 27582657/2020
akurat media markt w moim wypadku zrealizowal 2 zamowienia z rzedu bez problemu w ciagu paru dni jak w czasie sprzed kryzysu. w euro rtv agd nie doczekalem sie zadnej reakcji i w koncu zamowienie anulowalem, na szczescie nie placilem z gory. niby dodzwonic na infolinie sie moglem, ale dalej bylem tylko przekazywany od konsultanta do konultanta jak w tej kreskowce z asteriksem.
Co z tego że ma być tanio Jak kupuje u nich przez internet A oni nie wysyłają paczek jak Dzwonię na infolinię po tygodniu to oni twierdzą że nie zdążyli wysłać z magazynu widocznie mają za dużo firma upadła na psy
Potwierdzam
że sklepy internetowe nie dorosły do jakości usług ich obsługa byle jaka nikt za nic nie odpowiada każdego dnia inna odpowiedź, Zła organizacja pracy liczy się kasa? Tak jest w RtvAgd. Reklama jest wszędzie. Najwyższy czas na zmiany.
Niby tanio. Jednak w sklepie internetowym jest taki bałagan że część zamówień nie dochodzi do klienta. Ja czekam od 22.03.2020 i już jest podobno zrealizowane pomimo faktu że towar wrócił do sklepu już 6.04.2020 z powodu błędnej wysyłki.
Nie jestem jedynym klientem który chce odzyskać pieniądze. Proszę zobaczyć na Ceneo ilu „zadowolonych” klientów jest. Zero reakcji, wszyscy winni tylko nie sklep. Odradzam zakupy w tym sklepie a już na pewno nie z przedpłatą.
Niestety problemy w procesie sprzedażowym mają wszystkie duże sieci handlowe, nie tylko RTV EURO AGD. Media Markt jest na skraju bankructwa, nie mają towaru, ani kasy na jego zakup (wystarczy wejść na ich stronę – mają może 10% oferty konkurencji). Media Expert też należy do tej paczki. Takie czasy.
Nie chodzi o dostępność a o poziom obsługi. Nie ma towaru to informuję, nie mogę wysłać w terminie to też informuję. ” towar wrócił do sklepu już 6.04.2020 z powodu błędnej wysyłki.” a do dziś figuruje jako zrealizowane, wszystkie potrzebne informacje i dokumenty przesłałem a pomimo to sklep nie zwraca pieniędzy. Co to ma wspólnego z obecną sytuacją? Jak się nie umie klienta po ludzku obsłużyć to się nie wciska reklam z super wyprzedażą żeby kolejnych klientów robić na kasę. Brak dobrej woli ze strony firmy i tyle. Nie potrafią poprawnie obsłużyć to zwrócić pieniądze i po krzyku ale nie tu, ściema i nic więcej. Mam na wszystkie moje słowa dokumenty i zrzuty ekranu. To jest nieuczciwe.
Hmmm, czytanie ze zrozumieniem się kłania… Brak dostępności towaru dotyczy Media Marktu, a w Euro mają problemy z prawidłową realizacją procesu sprzedaży od A do Z. Sklepy mają aktualnie minimalną obsadę, a magazyny centralne spore obłożenie zamówieniami – wynika to z aktualnej sytuacji. Firmy nie były przygotowane na nagłą zmianę modelu sprzedaży i przerzucenie się na internet w 100%. Sprawy takie jak Pana są typowe dla dużych sieci handlowych, obojętnie czy jest to Euro, Media Markt, Media Expert, czy NeoNet.
Dokładnie Pana tekst zrozumiałem dlatego zaznaczyłem „Nie chodzi o dostępność a o poziom obsługi.” warto dokładnie przeczytać :). Dlatego sklep powinien zrobić to co do niego należy czyli informować na bieżąco a nie wysyłać towar byle gdzie byle wysłać. W moim przypadku kurier przed doręczeniem zorientował się że wysyłka była niewłaściwa i nie podjął doręczenia. Po mojej interwencji, wyjaśniano tydzień sytuację i w końcu paczkę odesłano do sklepu. Firma DHL zachowała się super i czujnie. Teraz pytanie, dlaczego sklep zwróconą paczkę potraktował jako zrealizowane zamówienie? Od tej pory zero reakcji.
Takie sklepy stracą wizerunek, ale ten kto nie potrafi o niego zadbać powinien upaść.
Błędy to ludzka rzecz ale je trzeba naprawiać. W tym przypadku nie ma dobrej woli a ja nie jestem jedynym klientem który został tak potraktowany. Są osoby które mają od połowy marca takie problemy.
Pan zarabiając na reklamach też traci swoją wiarygodność przez takie zachowanie SIECI RTVEuroAGD. Pomimo że nie pan obsługuje sklep to po reklamie ludzie się złoszczą. To Pan tak samo jak MY traci na takim podejściu sklepu.
To ze sklepy nie były na przygotowane, no nie były co nie oznacza że są zwolnione z dbałości o jakość obsługi, a jakość to nie to samo co terminowość. Wystarczyło poinformować przed złożeniem zamówienia lub nawet po że czas oczekiwania na realizację zamówienia np. 2 tygodnie i teraz ja mam podjąć decyzję czekam czy nie, jak nie to anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. A tu nic ani zamówienia ani pieniędzy, więc jak to się nazywa? Czy to nie oszustwo?
Tylko, że te duże sieci nie mają dobrej opinii i pozytywnego wizerunku… To co Pan opisuje to jest problem znacznie szerszy, dotyczący całego handlu w Polsce. Chamstwo, brak szacunku, brak podejścia proklienckiego, olewanie klienta „po odejściu od kasy”, itp. Współpracowałem z jedną z tych największych sieci przez 5 lat i gdybym opowiedział Panu, przy piwie 10 pierwszych lepszych sytuacji jakie tam miały miejsce to złapałby się Pan za głowę i stwierdził, że Pana przypadek to akurat lajt 😉 W 100% rozumiem Pana argumenty, zachowanie sklepu jest karygodne, lecz to standard w tak dużych sieciach – centrale nie panują nad działaniami sklepów, a dbanie o jakość obsługi klienta, utrzymanie klienta, to fikcja na papierze dla zarządu, PR i akcjonariuszy. Sam kupowałem kilka sprzętów AGD w Media Markt, Euro i ich sklepach internetowych – mimo pracy z nimi, pracy w branży AGD, na mnie też padło kilka problematycznych sytuacji np: otrzymałem uszkodzoną suszarkę do ubrań Electroluxa – opakowanie idealne, wgniot od wewnątrz na zewnątrz obudowy i też musiałem stoczyć z nimi nie małą batalię. Tak to wygląda w dużych sieciach – chcesz kupić coś trochę taniej niż najniższa oferta na ceneo – musisz mieć świadomość ryzyka.
Ale brednie. Silnik bezszczotkowy w zmywarce.Silnik czyli pompa myjąca nigdy nie była na szczotkach, a przynajmniej przez ostatnie 40 lat odkąd naprawiam AGD, nawet te z peweksu na licencji Zanussiego. Chyba autorowi pomyliło się z pralkami.
A w którym miejscu twierdzę, że jest inaczej? Jest bezszczotkowa? To fakt, podkreślany w specyfikacji producentów i tyle. Poranna dawka jadu wylana w internecie, gratuluję i pozdrawiam.
Tak, a potem czekanie miesiąc, aż raczą wysłać i dzwonienie po chamskiej obsłudze klienta…