REKLAMA TOP.agd
, Promocje

Ma być tanio? To będzie tanio! Totalna Wyprzedaż w RTV Euro AGD

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

22 odpowiedzi na “Ma być tanio? To będzie tanio! Totalna Wyprzedaż w RTV Euro AGD”

  1. Darek pisze:

    LG wszystkie bo z tego co wiem to starsze modele ale te nowe już chyba nie

  2. Darek pisze:

    wróć pomiędzy lodówką a boczną ścianą i meblami kuchennymi

  3. Darek pisze:

    Pytanie za 100 pkt 😀
    Muszę dać projekt kuchni ale największy problem jest z lodówką. Nie chętnie chcę zostawiać przestrzeń pomiędzy kuchnią a boczną ścianą i meblami kuchennymi. Rozwiązaniem jest Cheff Collection ale z kolei nie pasuje mi kolorystycznie. Czy z jakieś innej firmy bądź po prostu inny model w kolorze grafitowym da się w ten sposób postawić w kuchni.
    Zabudowa to ostateczność ponieważ meble są ciemne i żona twierdzi, że w tym miejscu będą cały czas upaćkane. Proszę o jakąś rzetelną odpowiedź

  4. Jacek pisze:

    Miałem szczęście? lodówka przyjechała bez zastrzeżeń działa. Przedpłacałem kartą płatniczą. Jestem zadowolony ??

  5. Tomek pisze:

    Odradzam sklep. Właśnie zwróciłem pralkę beko, ale powinna to być beka.
    Trwało to tylko 3 m-ce. Tyle czasu od dowiezienia zepsute pralki mija do zwrotu kasy. Oczywiście jak wykonacie dIesiatki telefonów i maili.

  6. Johny pisze:

    A tam biadolić tylko potraficie ! W święta trafiłem na promocję tv w euro rtv agd. Zakupiłem Sony 49 cali 49XG7005 z 2299 na 1799 zł. Dostawa gratis. Wysłane w pierwszy dzień po świętach czyli wtorek a w środę dostawa pod moje drzwi. Bardzo sprawnie powiadomienia email, telefony od dostawcy itd. Bardzo polecam !

    • Robert Binias pisze:

      Ciekawe co byś powiedział, gdybyś dwa tygodnie od zapłaty nie dostał towaru i nikt nawet się z Tobą nie skontaktował? Podejrzewam, że byś „biadolił”. Udało Ci się, to się ciesz, ale jak widać z RTV euro Agd nie wszyscy tak mają.
      Dobrze wiedzieć, że niektórzy dostają co kupili, ale ważniejsze by być uprzedzonym, że możesz utopić na długie tygodnie kilka tysięcy złotych. Czy to jest biadolenie, niech każdy sam oceni.
      Życzę większej dozy empatii.

  7. Robert Binias pisze:

    Tragedia! Produktu nie mogę ocenić, bo go nie dostarczono. Bardzo nie polecam tego sklepu, już kilkanaście dni czekamy na produkt, ze strony sklepu jedenasty dzień ciszy.
    9 kwietnia RTV euro AGD miał dostarczyć mojej Mamie lodówkę z wniesieniem i odbiorem starej. Dzień wcześniej potwierdzili usługę, Mama rozmroziła starą lodówkę, czekała cały dzień. Do dzisiaj ani maila, ani telefonu, smsa, ani lodówki. Reklamacja, złożona parę dni temu i nic. Kilkadziesiąt minut zmarnowanych na infolini do tego gratis. Więc uważajcie, bo jak widać nie zawsze kupując dostaniecie, to co chcecie.
    Szkoda, że nie można dać 0 gwiazdek.
    Zamówienie nr 27582657/2020

  8. r500 pisze:

    akurat media markt w moim wypadku zrealizowal 2 zamowienia z rzedu bez problemu w ciagu paru dni jak w czasie sprzed kryzysu. w euro rtv agd nie doczekalem sie zadnej reakcji i w koncu zamowienie anulowalem, na szczescie nie placilem z gory. niby dodzwonic na infolinie sie moglem, ale dalej bylem tylko przekazywany od konsultanta do konultanta jak w tej kreskowce z asteriksem.

  9. Hotrot pisze:

    Co z tego że ma być tanio Jak kupuje u nich przez internet A oni nie wysyłają paczek jak Dzwonię na infolinię po tygodniu to oni twierdzą że nie zdążyli wysłać z magazynu widocznie mają za dużo firma upadła na psy

  10. Betty49 pisze:

    Potwierdzam
    że sklepy internetowe nie dorosły do jakości usług ich obsługa byle jaka nikt za nic nie odpowiada każdego dnia inna odpowiedź, Zła organizacja pracy liczy się kasa? Tak jest w RtvAgd. Reklama jest wszędzie. Najwyższy czas na zmiany.

  11. gienlaw pisze:

    Niby tanio. Jednak w sklepie internetowym jest taki bałagan że część zamówień nie dochodzi do klienta. Ja czekam od 22.03.2020 i już jest podobno zrealizowane pomimo faktu że towar wrócił do sklepu już 6.04.2020 z powodu błędnej wysyłki.
    Nie jestem jedynym klientem który chce odzyskać pieniądze. Proszę zobaczyć na Ceneo ilu „zadowolonych” klientów jest. Zero reakcji, wszyscy winni tylko nie sklep. Odradzam zakupy w tym sklepie a już na pewno nie z przedpłatą.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Niestety problemy w procesie sprzedażowym mają wszystkie duże sieci handlowe, nie tylko RTV EURO AGD. Media Markt jest na skraju bankructwa, nie mają towaru, ani kasy na jego zakup (wystarczy wejść na ich stronę – mają może 10% oferty konkurencji). Media Expert też należy do tej paczki. Takie czasy.

      • gienlaw pisze:

        Nie chodzi o dostępność a o poziom obsługi. Nie ma towaru to informuję, nie mogę wysłać w terminie to też informuję. ” towar wrócił do sklepu już 6.04.2020 z powodu błędnej wysyłki.” a do dziś figuruje jako zrealizowane, wszystkie potrzebne informacje i dokumenty przesłałem a pomimo to sklep nie zwraca pieniędzy. Co to ma wspólnego z obecną sytuacją? Jak się nie umie klienta po ludzku obsłużyć to się nie wciska reklam z super wyprzedażą żeby kolejnych klientów robić na kasę. Brak dobrej woli ze strony firmy i tyle. Nie potrafią poprawnie obsłużyć to zwrócić pieniądze i po krzyku ale nie tu, ściema i nic więcej. Mam na wszystkie moje słowa dokumenty i zrzuty ekranu. To jest nieuczciwe.

        • Krzysztof Kulikowski pisze:

          Hmmm, czytanie ze zrozumieniem się kłania… Brak dostępności towaru dotyczy Media Marktu, a w Euro mają problemy z prawidłową realizacją procesu sprzedaży od A do Z. Sklepy mają aktualnie minimalną obsadę, a magazyny centralne spore obłożenie zamówieniami – wynika to z aktualnej sytuacji. Firmy nie były przygotowane na nagłą zmianę modelu sprzedaży i przerzucenie się na internet w 100%. Sprawy takie jak Pana są typowe dla dużych sieci handlowych, obojętnie czy jest to Euro, Media Markt, Media Expert, czy NeoNet.

          • gienlaw pisze:

            Dokładnie Pana tekst zrozumiałem dlatego zaznaczyłem „Nie chodzi o dostępność a o poziom obsługi.” warto dokładnie przeczytać :). Dlatego sklep powinien zrobić to co do niego należy czyli informować na bieżąco a nie wysyłać towar byle gdzie byle wysłać. W moim przypadku kurier przed doręczeniem zorientował się że wysyłka była niewłaściwa i nie podjął doręczenia. Po mojej interwencji, wyjaśniano tydzień sytuację i w końcu paczkę odesłano do sklepu. Firma DHL zachowała się super i czujnie. Teraz pytanie, dlaczego sklep zwróconą paczkę potraktował jako zrealizowane zamówienie? Od tej pory zero reakcji.
            Takie sklepy stracą wizerunek, ale ten kto nie potrafi o niego zadbać powinien upaść.
            Błędy to ludzka rzecz ale je trzeba naprawiać. W tym przypadku nie ma dobrej woli a ja nie jestem jedynym klientem który został tak potraktowany. Są osoby które mają od połowy marca takie problemy.
            Pan zarabiając na reklamach też traci swoją wiarygodność przez takie zachowanie SIECI RTVEuroAGD. Pomimo że nie pan obsługuje sklep to po reklamie ludzie się złoszczą. To Pan tak samo jak MY traci na takim podejściu sklepu.
            To ze sklepy nie były na przygotowane, no nie były co nie oznacza że są zwolnione z dbałości o jakość obsługi, a jakość to nie to samo co terminowość. Wystarczyło poinformować przed złożeniem zamówienia lub nawet po że czas oczekiwania na realizację zamówienia np. 2 tygodnie i teraz ja mam podjąć decyzję czekam czy nie, jak nie to anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. A tu nic ani zamówienia ani pieniędzy, więc jak to się nazywa? Czy to nie oszustwo?

          • Krzysztof Kulikowski pisze:

            Tylko, że te duże sieci nie mają dobrej opinii i pozytywnego wizerunku… To co Pan opisuje to jest problem znacznie szerszy, dotyczący całego handlu w Polsce. Chamstwo, brak szacunku, brak podejścia proklienckiego, olewanie klienta „po odejściu od kasy”, itp. Współpracowałem z jedną z tych największych sieci przez 5 lat i gdybym opowiedział Panu, przy piwie 10 pierwszych lepszych sytuacji jakie tam miały miejsce to złapałby się Pan za głowę i stwierdził, że Pana przypadek to akurat lajt 😉 W 100% rozumiem Pana argumenty, zachowanie sklepu jest karygodne, lecz to standard w tak dużych sieciach – centrale nie panują nad działaniami sklepów, a dbanie o jakość obsługi klienta, utrzymanie klienta, to fikcja na papierze dla zarządu, PR i akcjonariuszy. Sam kupowałem kilka sprzętów AGD w Media Markt, Euro i ich sklepach internetowych – mimo pracy z nimi, pracy w branży AGD, na mnie też padło kilka problematycznych sytuacji np: otrzymałem uszkodzoną suszarkę do ubrań Electroluxa – opakowanie idealne, wgniot od wewnątrz na zewnątrz obudowy i też musiałem stoczyć z nimi nie małą batalię. Tak to wygląda w dużych sieciach – chcesz kupić coś trochę taniej niż najniższa oferta na ceneo – musisz mieć świadomość ryzyka.

  12. Leo pisze:

    Ale brednie. Silnik bezszczotkowy w zmywarce.Silnik czyli pompa myjąca nigdy nie była na szczotkach, a przynajmniej przez ostatnie 40 lat odkąd naprawiam AGD, nawet te z peweksu na licencji Zanussiego. Chyba autorowi pomyliło się z pralkami.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      A w którym miejscu twierdzę, że jest inaczej? Jest bezszczotkowa? To fakt, podkreślany w specyfikacji producentów i tyle. Poranna dawka jadu wylana w internecie, gratuluję i pozdrawiam.

  13. Steffun pisze:

    Tak, a potem czekanie miesiąc, aż raczą wysłać i dzwonienie po chamskiej obsłudze klienta…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml