Jeśli mieliście ostatnio wątpliwą przyjemność trafić na blok reklamowy w tv, to pewnie zauważyliście nową reklamę Samsunga, w której zaprezentowano lodówki z serii Grand. Oprócz wspomnianego urządzenia wypełnia je (czyli reklamę i lodówkę) dość niecodzienny słoń. Ten oryginalny zwierz może teraz niektórym klientom przynieść szczęście – koreańska firma wystartowała z ciekawym konkursem. Zainteresowani? Więc zapraszamy do lektury.
Zasady promocji są dość proste. Po pierwsze należy kupić dowolną lodówkę ze wspomnianej serii Grand (w okresie od 9 lipca do 31 sierpnia 2012 roku), a następnie (zachowując paragon) zgłosić swój zakup przez wypełnienie odpowiedniego formularza. Dzięki temu macie szanse otrzymać jeden z tysiąca zestawów filiżanek dla dwojga z linii New Wave firmy Villeroy&Boch. Na tym jednak zabawa się nie kończy.
Jeśli nie jest Wam obcy duch rywalizacji, a przy tym uważacie, że drzemie w Was dusza artysty, to warto odpowiedzieć na pytanie konkursowe Samsunga. Dzięki temu stwarzacie sobie możliwość zdobycia jednego z dziesięciu serwisów obiadowych Villeroy&Boch (dla 6 osób; wartość jednego zestawu to 2800 PLN). Pytanie konkursowe nie jest trudne, ale wymaga inwencji. Brzmi: Jak wykorzystasz dodatkowe 60l w swojej lodówce?
Jeśli akurat nosicie się z zamiarem kupna lodówki, to warto wziąć pod uwagę tę promocję. Wcześniej oczywiście należy się zapoznać z regulaminem wspomnianego konkursu.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Od kilku tygodni mamy dobre ceny na pionówki i roboty Dreame, a teraz sklep RTV…
Whirlpool W8I HT40 T Maxi Space to jedna z najbardziej opłacalnych zmywarek na naszym rynku…
Świetna płyta indukcyjna Electrolux CIV634 wylądowała na przecenie w sieci RTV EURO AGD. To najlepsza…
Szukasz dobrego robota, ale nie chcesz wydawać 3500-5000 zł na tegoroczne flagowce? W RTV Euro…
Sklep LG ma dobrą cenę na lodówkę GBV5250DSW. Nie dość, że po kombinacji promocji koszt…
Zapach pierników, błysk bombek i... szum odkurzacza? W ferworze świątecznych przygotowań często zapominamy, że technologia…