Nowy, ciśnieniowy ekspres kapsułkowy Electrolux Favola A Modo Mio powstał w wyniku współpracy firm Lavazza i Electrolux. Urządzenie ma elegancki, skandynawski wygląd, a przygotowana kawa smakuje jak w prawdziwej włoskiej restauracji. Ekspresy Electrolux Favola A Modo Mio otrzymały nagrodę „Plus X Award 2011” w kategorii „Najlepszy Produkt Roku”. Urządzenia zostały również wyróżnione za wysoką jakość, wzornictwo i łatwość obsługi. Od marca 2012 ekspresy Electrolux Favola A Modo Mio są dostępne na polskim rynku.
Każdy zasługuje na pyszną, włoską kawę o poranku, która równie wyjątkowo smakuje w południe lub wieczorem. Tylko jak przygotować prawdziwe włoskie espresso bez wychodzenia z domu? Dzięki kapsułkowej technologii ekspresu A Modo Mio oraz unikalnej kawie Lavazza, oryginalny, włoski napój z pyszną pianką jest dostępny na wyciągnięcie ręki, a próżniowe zamknięcie kapsułki jest gwarancją świeżości i niepowtarzalnego aromatu przygotowywanej kawy. Osoby pijące kawę z mlekiem, np. latte lub cappuccino, również docenią nowe ekspresy ciśnieniowe Favola A Modo Mio. Dzięki nim można spieniać dowolny rodzaj mleka (tłuste, odłuszczone, skondensowane lub tworzące gęstą pianę specjalne mleko dla barystów). Wybór zależy od naszych upodobań smakowych. Mleko w proszku stosowane w niektórych systemach kapsułkowych dostępnych w Polsce, nie jest już jedynym rozwiązaniem dla smakoszy kaw mlecznych. Ekspres Electrolux Favola A Modo Mio działa szybko i jest łatwy w obsłudze. Zastosowanie kapsułek eliminuje potrzebę użycia kawy mielonej lub filtrów, co dodatkowo ułatwia utrzymanie urządzenia w czystości.
Lavazza ma ponad 115 lat doświadczenia w parzeniu kawy. Firma jest światowym liderem w kategorii espresso. Co roku na świecie pije się ok. 14 miliardów filiżanek Lavazzy. Od 21 lat Lavazza tworzy również kawy w kapsułkach. Dla ekspresów A Modo Mio Favola zostały starannie wybrane najlepsze gatunki kaw. Każda kapsułka zawiera optymalną ilość kawy, czyli 7,5 g. Woda pod ciśnieniem 15 bar o temperaturze 80°-95°C jest przepuszczana przez kapsułkę i wydobywa z niej aromatyczne, pyszne espresso. Lavazza oferuje szeroki wybór kapsułek odpowiadający zróżnicowanym gustom klientów. Na rynku dostępnych jest osiem rodzajów kaw w kapsułkach, od bardzo łagodnych Dolcemente po bardzo intensywne i mocne Divinamente. Dostępne są również kapsułki z kawą bezkofeinową.
Skandynawskie wzornictwo polega na znalezieniu idealnej równowagi pomiędzy formą i funkcjonalnością, doznaniami estetycznymi i praktycznym zastosowaniem. Łatwo jednak zaburzyć tę harmonię. Podobnie jest z idealnym espresso, którego przygotowanie nie powinno trwać więcej niż 25-30 sekund. Trzeba również pamiętać o odpowiedniej ilości kawy. Jakiekolwiek odstępstwa od tych zasad spowodują, że przygotowywany napój nie będzie idealny. Nasza współpraca z firmą Lavazza i stworzenie ekspresu Favola jest odpowiedzią na poszukiwanie perfekcyjnego smaku espresso.
– mówi Henrik Otto, Electrolux Senior Vice President Global Design.
Kompaktowe ekspresy do kawy Favola są dostępne w sześciu, eleganckich kolorach. Wszystkie modele są wyposażone w dyszę pary, dzięki której możemy przygotować kawę, którą lubimy najbardziej – espresso, cappuccino lub latte macchiato. Ekspresy Electrolux Favola A Modo Mio otrzymały prestiżową, międzynarodową nagrodę Plus X Award 2011 w kategorii „Najlepszy Produkt Roku”. Urządzenia zostały wyróżnione również za wysoką jakość, wzornictwo i łatwość obsługi. Od marca 2012, także polscy konsumenci mogą cieszyć się smakiem kawy w prawdziwie włoskim stylu.
Więcej informacji na stronie: www.electrolux.pl
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Chińska marka Dreame nie zwalnia tempa premier i właśnie wrzuciła do swojego sklepu nową wersję…
Oclean X Ultra to jedna z najlepszych szczoteczek sonicznych w ofercie chińskiej firmy. Jest też…
Od 10 listopada do 10 grudnia trwa genialna akcja na AGD marki Liebherr - można…
Na polskim rynku debiutuje piekarnik Hisense HO66FA Pizza Chef z programem dedykowanym do pieczenia pizzy,…
Koreański producent wystartował z kolejną akcją promocyjną - tym razem mamy smartband lub smartwatch w…
Samsung jako kolejny producent wystartował z akcją cashback na piekarniki i płyty o zabudowy. Akcja…