Firma LG uroczyście otworzyła swój pierwszy Brand Store w Europie. Na lokalizację wybrano Galerię Klif w Warszawie. Odwiedzający salon LG będą mogli w kameralnej atmosferze odkryć innowacje z najwyższej półki – powstanie LG Brand Store to strategiczny krok firmy w pozycjonowaniu marki w segmencie dóbr luksusowych. Co możemy tam zobaczyć?
LG Brand Store jest kolejnym kanałem sprzedaży produktów producenta, obok sieci partnerskich i sklepu online marki. Firma bardzo intensywnie współpracuje z największymi sieciami elektroniki na rynku masowym. Jednakże doświadczenia marki wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty z wyższej półki w elektronice konsumenckiej, a jednocześnie brak odpowiedniego miejsca, w którym mogłyby zostać odpowiednio zaprezentowane.
Poza samym prestiżem miejsca prezentującego nowe technologie, przeznaczone dla klienta premium, Brand Store LG jest odpowiedzią na realne ekonomiczne trendy – oddajmy głos KPMG International, firmie audytorsko-doradczej, która przygotowała raport „Rynek dóbr luksusowych w Polsce, edycja 2018”, wskazujący na rozwój tego segmentu:
Raporty rynkowe wskazują, iż wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce rośnie – w 2018 roku wartość ta była szacowana na kwotę niemal 24 mld zł, co w porównaniu z rokiem 2017 daje wzrost o 13,8%. Według prognoz, do 2021 roku w Polsce może mieszkać 1,6 miliona osób zamożnych, a ich dochód brutto może wzrosnąć do 381,1 mld zł
Jak widzimy miejsce, gdzie każdy może poznać najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne to jedna strona wysiłku podjętego przez LG – drugą jest kalkulacja biznesowa, która uwzględnia specyfikę i rozwój polskiego rynku.
Czym zaskoczy nas LG Brand Store?
Wraz z otwarciem Brand Store, LG zaprezentowało premierową odsłonę linii LG Signature, która stanowi połączenie sztuki z technologią w najczystszej formie i stała się synonimem domowego luksusu. Na tę wielokrotnie nagradzaną na całym świecie rodzinę urządzeń składają się pierwszy na świecie telewizor OLED 8K, telewizor OLED W9, pralko-suszarka, lodówko-zamrażarka oraz winiarka.
Referencyjne ceny produktów linii LG Signature:
- telewizor OLED 8K 88”: 129 999 PLN
- telewizor OLED W9 77”: 54 999 PLN
- lodówko-zamrażarka Multidoor Signature (LSR100): 34 999 PLN
- pralko-suszarka LG Signature TwinWash: 8 999 PLN
- moduł SideKick: 4 499 PLN
- projektor Cinebeam 4K: 24 999 PLM
Pralko-suszarka LG Signature to zestaw składający się z pralki o dużej pojemności, wygodnego modułu SideKick z małym bębnem oraz suszarki DUAL Inverter Heat Pump, co pozwala na jednoczesne zrobienie 2 prań i delikatne suszenie trzeciego. Najnowsze urządzenia firmy LG są wyposażone w łącze Wi-Fi oraz technologię SmartThinQ, które zapewniają dostęp do inteligentnych funkcji i zwiększają wygodę użytkowania.
Lodówka LG Signature z funkcją Multidoor wyróżnia się minimalistycznym designem i zaawansowanymi, inteligentnymi rozwiązaniami. Została wyposażona w elegancki szklany panel, w który wystarczy dwa razy „zapukać”, aby włączyć światło i zajrzeć do komory łatwego dostępu bez otwierania drzwi, oszczędzając tym samym zimne powietrze i wydłużając czas świeżości produktów. Wyróżnia się także funkcją automatycznego otwierania drzwi – wystarczy postawić stopę w miejscu, w którym pada światło lampki przed lodówką, aby drzwi delikatnie się otworzyły – oraz automatycznie wysuwanymi szufladami zamrażalnika.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.