REKLAMA TOP.agd
środa, 24 lipca 2019, Szymon Marcjanek

Czy warto kupić odkurzacz VIOMI Robot Vacuum V2? (recenzja)

VIOMI Robot Vacuum V2 13
VIOMI Robot Vacuum V2 / fot. techManiaK.pl

0 odpowiedzi na “VIOMI Robot Vacuum V2 13”

  1. marek pisze:

    ja preferuje jednak samemu odkurzacz dlatego ten Hoover ktory podaliscie bardziej mi odpowiada

  2. Patryk pisze:

    Witam,
    Właśnie zakupiłem viomi V2 i mam problem z połączeniem z aplikacja mi home
    Wifi z którym trzeba się za pierwszym razem połączyć nie ma dostępu do internetu
    Czy jest to właśnie ten problem który opisaliście wyżej ?
    Będę wdzięczny za odp
    Pozdrawiam
    Patryk

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Nie, w opisanym w tekście problemie Mi Home nie wykrywa odkurzacza, i nie można w ogóle rozpocząć konfiguracji. U Ciebie jest inaczej. Na ogół, pierwszy raz podpinasz się do WiFi odkurzacza (więc nie możesz mieć dostępu do internetu), po czym nakazujesz połączenie na linii odkurzacz – router. I dopiero wtedy łączysz się ze swoją domową siecią. Spróbuj zresetować WiFi na odkurzaczu (przytrzymując przyciski, jak w instrukcji) zbliżyć odkurzacz do routera, i raz jeszcze zainicjować połączenie. Jak problem się powtórzy, od razu pisz do chłopaków z serwisu (https://www….viomitech/) – z mojego doświadczenia szybko reagują. 🙂

  3. Patryk pisze:

    Dziękuje za szybka odpowiedz
    Twoje wskazówki niestety nie pomogły
    Napisałem do serwisu i czekam na info
    Dziwi mnie tylko jedna rzecz
    Łącze się z wifi odkurzacza zaczynam skanowanie a telefon przełącza się na LTE bo nie ma internetu
    Tak powinno być ?
    Pozdrawiam
    Patryk

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Nie możesz mieć internetu, jak jesteś podłączony do WiFi odkurzacza. 🙂
      Odłącz się od WiFi odkurzacza, zapomnij sieć (w ustawieniach telefonu), zresetuj WiFi odkurzacza, podłącz się do swojego routera, i wtedy raz jeszcze zainicjuj całą operację od początku.

  4. Patryk pisze:

    Dziękuje za odpowiedz
    Łącze się z wifi odkurzacza i odpala się szukanie dochodzi do 100% i jest komunikat przekroczono limit czasu i można tylko ponownie zaczac szukanie
    W trakcie szukania telefon przerzuca się na LTE – tak powinno być ?
    Pozdrawiam

  5. Patryk pisze:

    Dzięki za odp ale nie pomogła ;(
    Zapomniałem sieć odkurzacza połączyłem się ze swoim wifi
    Zainicjowałem połączenie
    Znalazło sieć odkurzacza
    Zaczęło szukać dochodzi do 100%
    Przekroczono czas ?
    Chłopacy z serwisu – brak reakcji na moja wiadomość
    Coś mam pecha do viomi mi 2
    Może jeszcze jakaś podpowiedz ?
    Pozdrawiam
    Patryk

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Jak serwis nadal nie odpowiedział to wyślij ponaglenie – pewnie pierwsza wiadomość im uciekła przez weekend. Lepszych pomysłów niestety nie mam. 🙁

  6. Patryk pisze:

    Dzięki za odp
    Napisałem do serwisu ponownie
    Zobaczymy czy pomoże
    Dam znać

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Dzisiaj pojawiła się aktualizacja firmware dla robota – sprawdź koniecznie, czy na nowym oprogramowaniu problem nadal występuje.

  7. Pit pisze:

    Czy możecie polecić filtry do tego robota?

  8. Jupi pisze:

    wszystkie chińskie roboty są mało skuteczne w sprzątaniu za to często mają awarię
    także chińczyków nie ma co kupować
    zresztą nie tylko odkurzacze ale całe agd

    • Krzysztof Kuikowski pisze:

      Wszystkie Twoje komentarze są na niskim poziomie intelektualnym – lubisz takie ogólniki? Xiaomi ma wiele dobrych robotów, czego dowodami są tysiące pozytywnych opinii w sieci i w samych marketach.

  9. LJPL pisze:

    Witam, czy Xiaomi Viomi v2 może zapamiętać rozkład dwóch kondygnacji bez nadpisywania jednej mapy? Pytam, ponieważ różne źródła mówią inaczej, np. Ceneo.pl mówi, że zapisuje różne kondygnacje, inni, że nie.

  10. Paulina pisze:

    Witam,
    Kupiłam viomi i niestety nie mogę sparowqc go z aplikacją, napisałam do Viomi oraz Xiaomi i cisza. Gdzie mogę uzyskać pomoc?

  11. Jezurski pisze:

    nie polecam kompletnie. skontaktować się z serwisem można uznać za cud, a jeżeli ktoś ma czas, siłe i chęci na przepychani, czy to wada czy moja wina, że nie działa, to śmiało…

  12. Krzysztof Kulikowski pisze:

    Zawsze możesz skorzystać z rękojmi sklepu. Robot ma konstrukcję modułową – każdą część można tanio i prosto wymienić samemu.

  13. Rafał pisze:

    Od lipca popsuł się 2 razy, nie polecam…

  14. Krzysztof Kulikowski pisze:

    Większość negatywnych komentarzy pochodzi od udzielającej się intensywnie konkurencji.

    • Fabis pisze:

      no nie wiem, miałem dwa xiaomi, jedno całkiem znośne, chociaż to było lata temu i teraz przez pół roku v2, które uważam za totalną kichę i klapę jeżeli chodzi o nawigację i dokładność.

      • Krzysztof Kulikowski pisze:

        V2 nie używałem, ale robota 1 generacji mam 2 sztuki i testowałem modele S5 Max i S6 – znakomite sprzęty.

  15. Ewelina pisze:

    czy to normalne, że jak jeździ i odkurza, i dojedzie do mebli, ściany, czegokolwiek, to dość mocno o to uderza? szukam pomocy, bo np kilka kwiatków mi już poprzestawiał…


reklamaml