Lśniący wygląd pozostaje, dochodzą loki i fale. Tak w skrócie można scharakteryzować trendy w stylizacji włosów na nadchodzący rok. Na ten czas Bosch zaprojektował odpowiednie urządzenia do stylizacji włosów: Lokówka G-Curler ułatwiającą formowanie porywających loków. Dzięki specjalnej geometrii, przy pomocy G-Curler można nawijać dwa rodzaje loków o bardzo naturalnym wyglądzie w kształcie litery G. Z kolei drugie urządzenie, S-Waver umożliwia układanie aż czterech różnych rodzajów fal – wszystkie w zgodzie z najnowszymi trendami. Wśród nich szczególnie piękne są fale „S-wave“, którym to urządzenie zawdzięcza swą nazwę. Ponadto, w okamgnieniu można wyczarować także styl retro charakteryzujący się dużymi falami, albo mniejsze loczki stylizowane na lata 80′.
Przy pomocy nowych urządzeń Bosch nawinięcie włosów trwa zaledwie kilka chwil. Innowacyjna konstrukcja składa się z dwóch grzałek o różnej długości, a ponad i pomiędzy nimi układa się pasemka włosów. Każdy rodzaj modnej fryzury robi się w inny sposób. Wydzielony kosmyk włosów owija się tylko wokół jednej, innym razem wokół obu grzałek, a jeszcze kiedy indziej najpierw wokół jednej, a potem wokół drugiej. Choć brzmi skomplikowanie, jest to niezwykle proste, ponieważ specjalny kształt grzałek ułatwia przewlekanie włosów przy jednoczesnym niedopuszczeniu do wysuwania się ich z urządzenia podczas stylizacji. Po uformowaniu i utrwaleniu pasemka włosów, grzałki obu lokówki daje się łatwo wysunąć bez rozwijania loka. Do opakowania dołączana jest obrazkowa instrukcja z przykładowymi fryzurami i poradami pokazującymi jak osiągnąć wymarzone efekty bez najmniejszego wysiłku.
Podstawowe dane na temat lokówek:
- Nazwa produktu: Bosch G-Curler
- Symbole i kolory: PHC9690
- Moc: 52 W
- Kolor: czarno-srebrny
- Sugerowana cena detaliczna: 199 PLN
- Nazwa produktu: Bosch S-Waver
- Symbole i kolory: PHC9590
- Moc: 55 W
- Kolor: czarno-różowy
- Sugerowana cena detaliczna: 199 PLN
Sugerowana cena detaliczna w Polsce to 199 złotych.
Źródło: Bosch.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.