Perfekcjonizm w każdym detalu, wielka pogoda ducha i otwartość na ludzi – nowym ambasadorem marki Bosch został właśnie Mateusz Gessler. Dzięki nawiązanej, długoterminowej współpracy z szefem kuchni, marka Bosch promować będzie roboty kuchenne i blendery.
Komunikacja marketingowa obejmie content marketing, kampanię prasową i telewizyjną, eventy z udziałem Gesslera, jak również akcje promocyjne. Pierwsza z nich – promocja konsumencka „Gotuj jak szef kuchni”, potrwa do końca roku i obejmie aż 45 dobrze znanych konsumentom modeli Bosch MUM oraz Bosch MaxxiMUM. Akcję wspierać będą liczne działania towarzyszące. Specjalnie na potrzeby promocji konsumenckiej powstały materiały POS (ulotki i plakaty) z wizerunkiem Mateusza Gesslera. Ponadto, roboty kuchenne podlegające promocji będą oznaczone również naklejkami z logotypem MasterChef Junior, którego sponsorem głównym była marka Bosch. Kampanię z udziałem Mateusza Gesslera wzbogacać będzie również emitowany w największych stacjach ogólnopolskich billboard sponsorski. Wszystkie działania promować będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych i PR.
Bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy z marką Bosch, którą cenię za jakość i przemyślane rozwiązania. Wspólnie z dzieciakami w programie mieliśmy okazję testować AGD tej marki i przekonać się, że gotowanie i pieczenie ciast z jej wsparciem to bułka z masłem
– wyjaśnia Mateusz Gessler, szef kuchni.
Źródło: Bosch
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.