Dzisiaj, 1-szego września startuje trzymiesięczna promocja konsumencka popularnej przyprawy w płynie – MAGGI. Zakup już jednej butelki daje możliwość udziału w konkursie. Codziennie na szczęśliwców czeka stylowy serwis obiadowy Rosenthal. Natomiast kulminacją całej zabawy będzie rozlosowanie spośród wszystkich zgłoszeń trzech nagród głównych po 20.000 zł.
Promocyjne produkty dostępne są w sprzedaży już od początku sierpnia.
W konkursie udział biorą także opakowania niepromocyjne oraz MAGGI 960g. Aby przyłączyć się do zabawy należy kupić MAGGI i wysłać SMS o treści: maggi.numer paragonu na numer 7037. Codziennie, od poniedziałku do piątku, losowany będzie klasyczny serwis obiadowy Rosenthal dla sześciu osób, przydatny w każdym domu. W finale pomiędzy wszystkim uczestnikami loterii zostaną rozlosowane 3 nagrody główne po 20.000 PLN. Prosty i atrakcyjny mechanizm konkursu z pewnością przełoży się na wzrost sprzedaży MAGGI zwłaszcza tam, gdzie jej widoczność na półce zostanie dodatkowo wzmocniona promocyjnymi materiałami POS.
„Posiadając ponad 70% udziałów w rynku jesteśmy niekwestionowanym liderem kategorii przypraw w płynie i cały czas rośniemy. Promocja konsumencka ma na celu dodatkowe wzmocnienie naszej pozycji poprzez zwiększenie rotacji na półce, wzrost sprzedaży, umocnienie lojalności naszych konsumentów oraz pozyskanie konsumentów konkurencji. To doskonała okazja do ożywienia kategorii, więc warto z tego skorzystać” – mówi Gabriela Wielgosz, Product Manager Nestlé Polska S.A.
MAGGI to oryginalne przyprawy, które świetnie pasują do zup, sosów oraz dań mięsnych i warzywnych. Wystarczy zaledwie kilka kropel, aby przygotowane potrawy nabrały wyjątkowego smaku i aromatu. Idealnie dobrane składniki przyprawy MAGGI zapewniają gwarancję kulinarnego sukcesu.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Maggi produkcji Nestle kupilem przez przypadek , choc pewien, ze jest to Maggi. Okazalo sie, ze jest to plyn o smaku nijakim, nawet troche nie przypominajacym Maggi. Jestem pewien, ze jeden listek lubczyka zastapi cala butelke tego produktu. Jak narazie , zawartosc wyladowala na smietniku a ja zaufalem amerykanskiej marce w Polsce, choc z 30 lat mieszkania w USA wiem, ze jest to producent znany z bubli zywnosciowych, choc jest potentatem. ” wzmacniacz ” aromatu nie zastapi oryginalu. Zegnaj Nastle Foods.