Bosch rusza z nową kampanią reklamową. Oczywiście, dla klientów z pewnością najbardziej interesująca okaże się ciekawa promocja zakupowa. Działania zostały zaplanowane na okres siedmiu miesięcy – od marca do końca września br.
Wielomiesięczną kampanię wypełnia promocja sprzedażowa, wokół której zaplanowano wiele działań komunikacyjnych. Promocją objęte są wybrane modele chłodziarko-zamrażarek wyposażonych w technologię bezszronową NoFrost. Każdy zakup nagradzany jest zwrotem kwoty w wysokości 300 zł.
Komunikację wspiera kampania prasowa w najpopularniejszych tytułach parentingowych, kobiecych, wnętrzarskich i lifestyle’owych. Ponadto, w sklepach wyświetlany będzie specjalny spot promujący akcję konsumencką. „Bohaterką” wszystkich mPOS jest czerwona chłodziarko-zamrażarka RetroClassic, która wzbogaci najnowszą ofertę marki Bosch – możecie się spodziewać, że wkrótce i o niej napiszemy parę słów.
Źródło: Własne, Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sprawdzam, czy warto kupić niedrogi odkurzacz pionowy MOVA S5 Sense, czyli najnowszy model oparty o…
W RTV EURO AGD mocno przecenili trzy fajne ekspresy marki Melitta. Ceny są praktycznie najlepsze…
W sieci Neonet mają świetną świąteczną przecenę na pralkę Gorenje produkcji słoweńskiej. Funkcjonalnie jej nic…
Gdy nadchodzi sezon smogowy, problem zanieczyszczenia powietrza staje się wyraźniejszy, negatywnie wpływając nie tylko na…
W przedświąteczny poniedziałek 23 grudnia wystartowała nowa pula przecen w Lidlu – sporo fajnych sprzętów…
Dla miłośników niemieckich odkurzaczy z akumulatorem systemowym Power for All mamy ciekawą okazję. Sklep RTV…