Bosch rusza z nową kampanią reklamową. Oczywiście, dla klientów z pewnością najbardziej interesująca okaże się ciekawa promocja zakupowa. Działania zostały zaplanowane na okres siedmiu miesięcy – od marca do końca września br.
Wielomiesięczną kampanię wypełnia promocja sprzedażowa, wokół której zaplanowano wiele działań komunikacyjnych. Promocją objęte są wybrane modele chłodziarko-zamrażarek wyposażonych w technologię bezszronową NoFrost. Każdy zakup nagradzany jest zwrotem kwoty w wysokości 300 zł.
Komunikację wspiera kampania prasowa w najpopularniejszych tytułach parentingowych, kobiecych, wnętrzarskich i lifestyle’owych. Ponadto, w sklepach wyświetlany będzie specjalny spot promujący akcję konsumencką. „Bohaterką” wszystkich mPOS jest czerwona chłodziarko-zamrażarka RetroClassic, która wzbogaci najnowszą ofertę marki Bosch – możecie się spodziewać, że wkrótce i o niej napiszemy parę słów.
Źródło: Własne, Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Słynny Monsieur Cuisine Smart (nazywany "Lidlomixem") doczekał się świetnej przeceny na najnowszą wersję kolorystyczną. MC…
Od poniedziałku 25 listopada do soboty 30 listopada znajdziesz w Lidlu spore rabaty na AGD…
Na polskim rynku debiutuje Dreame R20 Aqua, czyli odkurzacz Dreame R20 w wersji z końcówką…
Lidl wrzucił kolejną pulę grubych przecen na narzędzia marki Parkside. Promki są naprawdę dobre, dostawy…
W Oficjalnym sklepie Allegro szykuje się mega okazja na odkurzacz Dyson V12 Detect Slim Absolute.…
Polski Amazon ma kozacką ofertę na ekspres Philips EP2330/10 z systemem spieniania LatteGo. W takiej…