Electrolux wprowadził właśnie nowe logo, będące odpowiedzią na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku oraz w firmie. Odświeżony wizerunek ma wesprzeć budowanie rozpoznawalności marki poprzez pozytywne i emocjonalne angażowanie konsumentów.
Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się nowoczesnym i eleganckim wyglądem. Z logo został usunięty tagline „Thinking of you”, zaakcentowano natomiast jeden z naszych największych atutów marki – jej powszechnie rozpoznawalny symbol, stosowany od 1962 roku. Podkreśla on bogatą historię firmy i jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości urządzeń.
Zmianie uległ także rodzaj czcionki oraz stosowana kolorystyka. Oba te elementy są bardziej dynamiczne i wpisują się w panujące obecnie trendy. Dzięki zastosowanym zabiegom, logo jest bardziej czytelne i przejrzyste.
Źródło: Electrolux, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Po Jurze przyszła kolej na kolejną firmę - tym razem na celowniku UOKiK jest Electrolux,…
EZVIZ RE4 Plus to prosty robot sprzątający z Biedronki, który niedawno wylądował na dobrej promocji…
Media Expert przecenił zmywarkę Hisense HV643D60. To model z dobrymi programami, właściwie dobranymi temperaturami i…
W oficjalnym sklepie LG trwa szybka promocja na suszarki. Ceny są niższe, ale można do…
Amazon.pl ma teraz świetne ceny na najnowszą serię odkurzaczy pionowych PowerDetect od firmy Shark. Zniżki…
Dyson V12 Origin normalnie kosztuje ok. 2 tys. zł, ale dzisiaj można go kupić w…
Komentarze
Cóż, w artykule jest nieźle dorobiona filozofia do drobnych zmian. W sumie nowe logo jest lepsze. Jak dla mnie to zasługa przede wszystkim koloru.