Electrolux wprowadził właśnie nowe logo, będące odpowiedzią na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku oraz w firmie. Odświeżony wizerunek ma wesprzeć budowanie rozpoznawalności marki poprzez pozytywne i emocjonalne angażowanie konsumentów.
Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się nowoczesnym i eleganckim wyglądem. Z logo został usunięty tagline „Thinking of you”, zaakcentowano natomiast jeden z naszych największych atutów marki – jej powszechnie rozpoznawalny symbol, stosowany od 1962 roku. Podkreśla on bogatą historię firmy i jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości urządzeń.
Zmianie uległ także rodzaj czcionki oraz stosowana kolorystyka. Oba te elementy są bardziej dynamiczne i wpisują się w panujące obecnie trendy. Dzięki zastosowanym zabiegom, logo jest bardziej czytelne i przejrzyste.
Źródło: Electrolux, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
W ofercie LG na polskim rynku jest ponad 50 lodówek. My wybraliśmy dwie najlepsze. Co…
17 marca wystartowała promocja ze zwrotem kasy za zakup zestawów AGD od marki Haier (minimum…
Roborock Saros 10 to najnowszy, super niski robot sprzątający, który łączy zalety modelu S8 MaxV…
Od 17 marca do 18 maja trwa promocja na AGD marki Candy. Do zgarnięcia jest…
Do największych sieci handlowych trafił nowy gracz wśród odkurzaczy myjących aktywnie. To super lekki Tefal…
Możliwość samodzielnego przygotowywania wody gazowanej oraz napojów smakowych to duże udogodnienie, ponieważ eliminuje konieczność ciągłego…
Komentarze
Cóż, w artykule jest nieźle dorobiona filozofia do drobnych zmian. W sumie nowe logo jest lepsze. Jak dla mnie to zasługa przede wszystkim koloru.