Electrolux wprowadził właśnie nowe logo, będące odpowiedzią na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku oraz w firmie. Odświeżony wizerunek ma wesprzeć budowanie rozpoznawalności marki poprzez pozytywne i emocjonalne angażowanie konsumentów.
Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się nowoczesnym i eleganckim wyglądem. Z logo został usunięty tagline „Thinking of you”, zaakcentowano natomiast jeden z naszych największych atutów marki – jej powszechnie rozpoznawalny symbol, stosowany od 1962 roku. Podkreśla on bogatą historię firmy i jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości urządzeń.
Zmianie uległ także rodzaj czcionki oraz stosowana kolorystyka. Oba te elementy są bardziej dynamiczne i wpisują się w panujące obecnie trendy. Dzięki zastosowanym zabiegom, logo jest bardziej czytelne i przejrzyste.
Źródło: Electrolux, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oficjalny sklep Allegro wrzuci dziś o 19:00 sporą ilość robota Roborock Q8 Max w genialnej…
Przez cały długi weekend, czyli od 8 do 11 listopada jest okazja kupić taniej sporo…
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja słynnego termorobota Thermomix TM6. W Niemczech nazwano ją Special Edition…
Od 4 listopada do końca grudnia trwa akcja, dzięki której dostaniesz zapasowy akumulator do odkurzacza…
LG ma sporo udanych promocji za pasem, ale ta im zdecydowanie nie wyszła. Kupując LG…
Bosch wraca z super akcją na piekarniki i indukcje. Kupując sam piekarnik możesz liczyć na…
Komentarze
Cóż, w artykule jest nieźle dorobiona filozofia do drobnych zmian. W sumie nowe logo jest lepsze. Jak dla mnie to zasługa przede wszystkim koloru.