Z okazji 50 lat istnienia zmywarek marki Bosch ruszyła kampania, której działania skupiają się wokół konkursu konsumenckiego, obecności reklamowej w prasie i w Internecie, a także działaniach eCommerce.
Specjalny konkurs skierowany jest do wszystkich konsumentów, którzy do 31 stycznia 2015 r. zakupią nową zmywarkę marki Bosch, a następnie odpowiedzą w kreatywny sposób na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?”. Najciekawszych 50 zdjęć opatrzonych ciekawą odpowiedzią otrzyma nagrodę pieniężną równą wartości zakupionej zmywarki. Akcję konkursową wspiera dwumiesięczna kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach prasy wnętrzarskiej, kobiecej i lifestyle’owej, a także intensywna reklama on-line i działania eCommerce.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do końca listopada masz okazję kupić prosty, lecz genialnie wykonany model pralki firmy Asko –…
W Media Expert mają świetną ofertę na flagowego robota marki Roborock, a dodatkowo zgarniasz odkurzacz…
Sprawdzamy i porównujemy dwa najnowsze odkurzacze pionowe - Dreame Z30 i Dreame Z20. Czym się…
Black Friday to szał zakupowy, który swoją genezę ma w Stanach Zjednoczonych. Od wielu lat…
Turecki producent ma nową promocję na nowe odkurzacze pionowe. Do wybranych modeli ze stacją możesz…
Roborock Qrevo MaxV będzie dzisiaj dostępny w rekordowo niskiej cenie. Trzeba się jednak spieszyć, bo…