Z okazji 50 lat istnienia zmywarek marki Bosch ruszyła kampania, której działania skupiają się wokół konkursu konsumenckiego, obecności reklamowej w prasie i w Internecie, a także działaniach eCommerce.
Specjalny konkurs skierowany jest do wszystkich konsumentów, którzy do 31 stycznia 2015 r. zakupią nową zmywarkę marki Bosch, a następnie odpowiedzą w kreatywny sposób na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?”. Najciekawszych 50 zdjęć opatrzonych ciekawą odpowiedzią otrzyma nagrodę pieniężną równą wartości zakupionej zmywarki. Akcję konkursową wspiera dwumiesięczna kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach prasy wnętrzarskiej, kobiecej i lifestyle’owej, a także intensywna reklama on-line i działania eCommerce.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kosztuje mniej niż 1300 zł w promocji, ma stację opróżniajacą i ma pracować do 60…
Na nasz rynek trafił ostatnio bardzo ciekawy czajnik RUSSELL HOBBS Calm 27450-70. Co w nim…
Dreame rzuca rękawice Dysonowi i wprowadza do sprzedaży długo zapowiadany multistyler Dreame AirStyle Pro. Nowy…
Dobra lodówka, która ma niski pobór prądu? Niełatwo dzisiaj o taki model, ale mamy 4…
Polski Amazon ma dobrą ofertę na odkurzacz Dreame Z30 - cena spadła poniżej 1500 zł,…
Od 1 kwietnia do 30 czerwca trwa kolejna edycja akcji z opłacaniem rachunków przez Electroluxa.…