Z okazji 50 lat istnienia zmywarek marki Bosch ruszyła kampania, której działania skupiają się wokół konkursu konsumenckiego, obecności reklamowej w prasie i w Internecie, a także działaniach eCommerce.
50 zmywarek na 50 lat
Specjalny konkurs skierowany jest do wszystkich konsumentów, którzy do 31 stycznia 2015 r. zakupią nową zmywarkę marki Bosch, a następnie odpowiedzą w kreatywny sposób na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?”. Najciekawszych 50 zdjęć opatrzonych ciekawą odpowiedzią otrzyma nagrodę pieniężną równą wartości zakupionej zmywarki. Akcję konkursową wspiera dwumiesięczna kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach prasy wnętrzarskiej, kobiecej i lifestyle’owej, a także intensywna reklama on-line i działania eCommerce.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.