Jesienna kampania marki Bosch opiera się głównie na platformie edukacyjnej i konkursie, który wyłoni Ambasadorów suszarek do ubrań. Powyższe aktywności wspierają działania w mediach społecznościowych oraz reklama na największych portalach internetowych.
Kampanię rozpocznie konkurs, którego celem jest wyłonienie Ambasadorów suszarek do ubrań marki Bosch. Spośród wszystkich, którzy nadeślą przekonujące zgłoszenia, rozlosowanych będzie dziesięć urządzeń przeznaczonych do testowania. W czasie sprawdzania zalet sprzętu zadaniem każdego użytkownika będzie nagranie pomysłowego filmu udowadniającego korzyści z posiadania suszarki i jego jak najszersze udostępnianie.
Twórca najlepiej promowanego wideo otrzyma 5000 zł, zaś za najciekawszy pomysł realizacji jury przyzna nagrodę pieniężną w kwocie 8000 zł. Konkurs wspiera również specjalna platforma edukacyjna, na której znajduje się wiele informacji wyjaśniających działanie suszarek i przede wszystkim obalających mity związanych z jej użytkowaniem lub montażem. Wymienione działania uzupełnia obecność reklamowa na największych portalach, a także aktywności w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku i YouTube. Kampania potrwa do końca roku.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do końca listopada masz okazję kupić prosty, lecz genialnie wykonany model pralki firmy Asko –…
W Media Expert mają świetną ofertę na flagowego robota marki Roborock, a dodatkowo zgarniasz odkurzacz…
Sprawdzamy i porównujemy dwa najnowsze odkurzacze pionowe - Dreame Z30 i Dreame Z20. Czym się…
Black Friday to szał zakupowy, który swoją genezę ma w Stanach Zjednoczonych. Od wielu lat…
Turecki producent ma nową promocję na nowe odkurzacze pionowe. Do wybranych modeli ze stacją możesz…
Roborock Qrevo MaxV będzie dzisiaj dostępny w rekordowo niskiej cenie. Trzeba się jednak spieszyć, bo…