Jesienna kampania marki Bosch opiera się głównie na platformie edukacyjnej i konkursie, który wyłoni Ambasadorów suszarek do ubrań. Powyższe aktywności wspierają działania w mediach społecznościowych oraz reklama na największych portalach internetowych.
Kampanię rozpocznie konkurs, którego celem jest wyłonienie Ambasadorów suszarek do ubrań marki Bosch. Spośród wszystkich, którzy nadeślą przekonujące zgłoszenia, rozlosowanych będzie dziesięć urządzeń przeznaczonych do testowania. W czasie sprawdzania zalet sprzętu zadaniem każdego użytkownika będzie nagranie pomysłowego filmu udowadniającego korzyści z posiadania suszarki i jego jak najszersze udostępnianie.
Twórca najlepiej promowanego wideo otrzyma 5000 zł, zaś za najciekawszy pomysł realizacji jury przyzna nagrodę pieniężną w kwocie 8000 zł. Konkurs wspiera również specjalna platforma edukacyjna, na której znajduje się wiele informacji wyjaśniających działanie suszarek i przede wszystkim obalających mity związanych z jej użytkowaniem lub montażem. Wymienione działania uzupełnia obecność reklamowa na największych portalach, a także aktywności w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku i YouTube. Kampania potrwa do końca roku.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.