„Mój smak, moja kuchnia” to hasło nowej kampanii blenderów i robotów kuchennych marki Bosch. Akcja, która potrwa do 30 czerwca br., obejmuje: kampanię prasową i internetową, social media, konkurs konsumencki oraz ciekawą promocję.
Głównymi elementami ruszającej właśnie kampanii jest konkurs on-line oraz specjalna promocja konsumencka. Każdy miłośnik gotowania, chcąc podzielić się swoimi kulinarnymi inspiracjami, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy wejść na stronę www.mojsmak.pl oraz stworzyć swój kulinarny kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie lub wgrać własne. Uczestnicy mają za zadanie pokazać co inspiruje ich podczas przygotowywania tradycyjnych obiadów, deserów i i wyszukanych potraw z różnych zakątków świata i dlaczego kuchnia to „serce” domu. Na laureatów konkursu czekają cenne nagrody: nowe, wyjątkowo mocne blendery MSM8 MaxoMixx oraz wszechstronne roboty kuchenne MUM5 marki Bosch.
Kolejnym działaniem w ramach kampanii jest specjalna promocja, w ramach której konsument ma 30 dni na wypróbowanie blendera lub robota MUM 5. Jeśli ten nie spełni jego oczekiwań, klient ma prawo zwrócić sprzęt przez 30 dni od daty zakupu. Promocją objęte są wybrane modele blenderów i robotów kuchennych.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.