Wyposażone w unikalny na rynku system VarioPerfect pralki Bosch po raz drugi staną się „bohaterkami” ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Tym razem, poza obecnością w prasie i Internecie, działania wzbogaci również spot telewizyjny.
Zaplanowane aktywności rozpocznie dwumiesięczna kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach prasy wnętrzarskiej i poradnikowej. W tym samym czasie, od 15 kwietnia do 31 sierpnia, konsumenci będą mogli skorzystać z przygotowanej dla nich promocji sprzedażowej. Każdy, odpowiednio zgłoszony zakup wybranego modelu pralki z systemem VarioPerfect, będzie nagradzany zwrotem 300 zł.
Poza materiałami POS, kampanię wspierać będą także liczne działania zasięgowe – bannery, remarketing, landing page www.varioperfect.pl, newslettery oraz aktywności na porównywarkach cenowych i Facebooku – wszystkie potrwają do końca br. Nowym elementem kampanii, zapoczątkowanej w zeszłym roku, jest emisja spotu telewizyjnego, zaplanowana od 18 kwietnia do końca maja 2014 r. Poza największymi stacjami TV, takimi jak m.in.: TVP1, TVN7, czy BBC Knowledge, spot będzie również prezentowany w telewizji internetowej – ipla.pl, vod.pl i player.pl. Kampanię reklamową uzupełniać będą także działania public relations.
VarioPerfect to unikalny na rynku system, w jaki wyposażone są pralki marki Bosch. Dzięki niemu, urządzenie dopasowuje się do rytmu życia jego użytkowników, oferując oszczędność do 65 proc. czasu (opcja TimePerfect) lub o 50 proc. mniejsze zużycie energii (funkcja EcoPerfect). Tym samym sprawdzi się w domu zarówno zabieganego singla, jak również rodziny z małymi dziećmi.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.