Ruszyła kampania promocyjna żelazek marki Bosch. Głównymi elementami przygotowanych działań jest spot TV i specjalna promocja konsumencka. Akcję wspiera obecność w kilkunastu tytułach prasowych i w Internecie.
Emitowany od 14.03 spot telewizyjny prezentuje efekt prasowania nowym żelazkiem Bosch z generatorem pary. Dzięki niezwykle silnemu wyrzutowi pary bohater spotu zaprasowuje spektakularnego pawia z origami. Reklama uzupełniona jest o specjalną dokrętkę nt. promocji, która dotyczy żelazek, stacji pary, jak również odkurzaczy marki Bosch. Promocja obejmuje zwrot podatku VAT przy zakupie wymienionych sprzętów. By z niej skorzystać wystarczy zarejestrować swój zakup na stronie www.odkurzacze-bosch.pl lub www.zelazka-bosch.pl.
Przygotowane działania wspiera silna kampania prasowa w kilkunastu popularnych tytułach prasowych (kobiecych, poradnikowych, lifestyle’owych i wnętrzarskich), a także kampania w Internecie: na wybranych portalach, porównywarkach cenowych oraz u partnerów handlowych. W mediach społecznościowych prowadzone są konkursy i akcje kierowane do blogerów. W punktach sprzedaży widoczne są nalepki i ulotki, a także zawieszki informujące o najważniejszych funkcjach żelazek i odkurzaczy marki Bosch.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe, Własne
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.