Marka Bosch, jako lider na polskim rynku zmywarek, rozpoczyna wiosenną kampanię obejmującą m.in. spot TV, platformę edukacyjną i promocje sprzedażowe.
Kampanię rozpocznie promocja sprzedażowa, w której za zakup zmywarki klient otrzyma 20% rabatu na akcesoria do niej oraz zestaw tabletek Finish Quantum. Promocję wspierać będą materiały POS w postaci ulotek, naklejek i stojaków. W tym samym czasie uruchomiona zostanie specjalna platforma edukacyjna www.eksperci-od-zmywarek.pl, powstała z myślą o tych konsumentach, którzy nie dokonali jeszcze zakupu zmywarki w obawie przed brakiem miejsca lub skomplikowanym montażem. Główną ideą platformy będzie obalenie wspomnianych mitów poprzez tzw. Pogotowie montażowe – porady ekspertów on-line w odpowiedzi na zgłoszenia internautów dotyczące problemów z montażem, a także materiały edukacyjne na temat zmywarek i ich zabudowy. Od 15 marca do końca maja na dedykowanej stronie „Ekspertów od zmywarek” każdy będzie mógł „Rzucić wyzwanie ekipie Bosch”.
By wziąć udział w konkursie należy przesłać zdjęcie swojej kuchni i uzasadnić dlaczego chcesz mieć zmywarkę marki Bosch, ale Twoim zdaniem nie możesz jej zamontować w kuchni. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone zmywarką wraz z jej montażem oraz zestawem elektronarzędzi Bosch. Platforma edukacyjna wspierana będzie silną kampanią on-line i serią aktywności prowadzonych ze sklepami internetowymi. Dodatkowym elementem działań promocyjnych będzie emisja nowego spotu telewizyjnego, którą zaplanowano w czasie od 10 marca do 18 kwietnia br.
Źródło: Bosch, Informacje Prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.