Wśród naszych Czytelników zapewne nie brakuje klientów e-sklepów. Jedni wybierają e-commerce ze względu na wygodę, inni kierują się kwestiami finansowymi, są też tacy, którzy w tradycyjnym sklepie dostają migreny i wolą unikać tych miejsc. Zarówno dla nich, jak i dla osób dopiero przymierzających się do e-zakupów zorganizowano już po raz czwarty Dzień Darmowej Dostawy.
Akcja organizowana jest przez serwis eKomercyjnie.pl, a za jej główny cel należy uznać promocję handlu internetowego w Polsce. Klienci mają szansę zrobić taniej zakupy (oszczędzają na dostawie), a sklepy mogą zwiększyć sprzedaż. Obie strony na tym wygrywają, więc nie dziwi fakt, iż DDD cieszy się coraz większą popularnością. Wystarczy wspomnieć, że w roku 2009 w akcji brało udział kilkaset sklepów, a w tegorocznej edycji ich liczba wzrosła do blisko 2,5 tysiąca. Co można kupić?
Polecamy także nasz wpis poświęcony zakupom w tradycyjnych sklepach.
Pewnie przesadą byłoby stwierdzenie, że wszystko, ale oferta jest bardzo szeroka: od AGD i RTV, przez komputery, książki, odzież, obuwie, po produkty z kategorii „Uroda i zdrowie”. Można zatem śmiało napisać, iż każdy znajdzie coś dla siebie i jest spora szansa na to, by trafić na bardzo atrakcyjną ofertę. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że w okresie przedświątecznym taka promocja może się okazać niezwykle przydatna. Warto jednak pamiętać, by dokładnie sprawdzać zarówno same sklepy (organizator dokonał ich weryfikacji, ale stuprocentowego bezpieczeństwa to nie daje), jak i okazję, z której macie zamiar skorzystać. Niewykluczone, że dany produkt można gdzieś kupić taniej (nawet, gdy zapłaci się za przesyłkę). Należy zatem szukać, sprawdzać, a dopiero potem kupować.
Zainteresowanych akcją odsyłamy na stronę dziendarmowejdostawy.pl
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.