Walentynki już za nami (przy tej okazji zachęcamy, by okazywać sobie uczucia przez cały rok – nie tylko w wyznaczone do tego dni), ale dla niektórych firm była to okazja do rozpoczęcia promocji, konkursów i wszelkiego typu zabaw. Jedną z nich jest korporacja Electrolux, która proponuje wycieczkę do Sztokholmu za zdjęcie. Jakie zdjęcie?
Fotografia ma przedstawiać Waszą koncepcję pojęcia LOVEly food (konkurs jest międzynarodowy, więc nie będziemy tego na siłę tłumaczyć – uczestnicy i tak muszą nawiązać do wspomnianego hasła). Zdjęcie powinno się znaleźć w Sieci (szerokie pole do popisu – m.in. Instagram, Pinterest, Twitter; ważne, by pojawił się dopisek #Thinkingofyou), a na jej wykonanie i upublicznienie macie dwa tygodnie. Zwycięzcę konkursu poznamy 28 lutego, a wyłoni go jury Electroluksa.
Nim zabierzecie się za robienie zdjęć, warto oczywiście zapoznać się z regulaminem konkursu. Gdy przebrniecie przez ten etap, nie pozostanie już nic innego, jak tylko pochwalić się fantazją fotograficzno-kulinarną. Potem pakujecie walizki i w drogę na romantyczny urlop we dwoje.
Źródło: Electrolux
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.