REKLAMA TP
, Kosiarki Testy

Robot koszący Parkside PMRDA 20-Li B2 w akcji. Warto kupić? (TEST)

Parkside PMRDA 20-Li B2 / fot. K. Kulikowski, agdManiaK.pl

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

7 odpowiedzi na “Robot koszący Parkside PMRDA 20-Li B2 w akcji. Warto kupić? (TEST)”

  1. Lolek pisze:

    Mam drugi sezon robota koszącego Parkside tańszą wersję do trawnika 500 m2.
    Jestem bardzo zadowolony. Doceniłem zaletę jego posiadania gdy w tym roku przed miesiącem budowałem taras i rzeczywiście nie miałbym czasu na koszenie kosiarką spalinową. Trawa na obrzeżach dała cały obraz pracy jaką wykonuje za nas ten wynalazek. Przed montażem robota Lolka( jak go nazwaliśmy ) w zeszłym roku zbudowałem dla niego garaż z ruchomą bramą garażową. O 10.00 otwiera się bramą i Lolek wyjeżdża na 2 godziny pracy po tym czasie wraca do garażu i ma przerwę na doładowanie i odpoczynek dwie godziny po czym znów wyjeżdża i kosi 2 godziny. Po tygodniu czasami wyskakuje komunikat z prośbą o zmianę akumulatora teraz już wiem że to sygnał aby go wyczyścić a przede wszystkim wyczyścić styki robota i stacji ładującej a robię to sprayem do styków elektrycznych i miękką szmatką.
    Polecam bo to naprawdę wygoda i przede wszystkim też cisza bo wogóle go nie słychać chyba że jest naprawdę blisko na

  2. Krzysztof pisze:

    Kosi rzeczywiście fajnie. Efekt po kilku dniach super. Po 5 tygodniach awaria silnika. W serwisie już miesiąc i dalej czekają na części. Słabe to bardzo.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Niestety – to najtańszy sprzęt tego typu na 1000 m2, więc nie dziwi większa awaryjność niż urządzeń markowych, dodatkowo trzeba też pamiętać o poziomie sprzedaży obu robotów z Lidla – poszło ich w rynek mnóstwo w porównaniu do droższych urządzeń znanych marek, więc i info o awariach będzie bardziej widoczne.

  3. Kitebeauty pisze:

    Mój zepsuł się po 1 tyg pracy. Mimo tego że był zadaszony ( wystawał delikatnie jego koniec) załatwił go deszcz. Ładowarka przestała ładować ,bez przyczyny zatrzymywał się w trakcie pracy i się wylaczał. Reklamacja /serwis trwa już 4 tyg i otrzymałam wiadomość że potrwa dłuzej. Śmiechu warte – dostać sprzęt po sezonie . Dla mnie bubel

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Mój stoi pod chmurką i na razie jest ok, ale tak jak pisałem w teście – małe ilości koszonej trawy i pyłu gromadzą się wokół panelu sterowania i uniemożliwiają prawidłowy odpływ wody, więc przynajmniej raz na tydzień staram się go oczyszczać pędzelkiem, choć właśnie zabieram się za budowę drewnianej budy dla Janusza, z uchylnym dachem 😉

  4. Pekka pisze:

    Opis bardzo dobry, tylko ta polszczyzna…. Instruktarz…
    Trzeba czytać przed opublikowaniem i używać (z głową) korekty.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Poprawione – dzięki – jak na kogoś z dysortografią chyba i tak nie ma tragedii 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml