REKLAMA TOP.agd
, LG Lodówki Newsy

Ciemne chmury nad LG – tym razem chodzi o lodówki. To głośna sprawa z Ameryki

fot. LG

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

16 odpowiedzi na “Ciemne chmury nad LG – tym razem chodzi o lodówki. To głośna sprawa z Ameryki”

  1. J23 pisze:

    LG Gbb62swgfn 4,5 roku i awaria.
    10 lat gwarancji na kompresor liniowy. Po kontakcie z lokalnym przedstawicielem serwisu w Zielonej Górze mylnie mnie poinformowano że jeśli przyjadą i to nie będzie kompresor to 280zl muszę zapłacić więc wzielem lokalny serwis za 60 zł, który wstępnie stwierdził wyciek gazu. Naprawa na warsztacie, przewiezienie mój koszt 100 zł. Po podłączeniu zegarów diagnoza że to jednak kompresor. Zgłoszenie i po tygodniu przyjazd serwisanta z LG. Zdjęcia zrobił i wysłał do Warszawy, która odmówiła naprawy. Ingerencja osób trzecich. Koszt nowego kompresora 900. Na nic to że serwisant lokalny wykonał czynności w sposób profesjonalny i wystawił na to dokument. Lodówka na złom, 4,5 letnia. I o to chodzi producentom.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Przecież jest jasny zapis, że 10 letnia gwarancja obowiązuje, ale tylko gdy przy sprzęcie nie grzebał serwis nieautoryzowany – sam Pan się pozbawił gwarancji…

  2. Dominika pisze:

    Dodam jeszcze model lodówki, GBB62PZFFN

  3. Dominika pisze:

    W dniu wczorajszym po 5 latach padła mi właśnie lodówka. Zaprzeczam że to jest super sprzęt. Nigdy więcej LG!!! Cieszę się że trafiłam na Pana artykuł będzie mi lżej na sercu i w głowie przerobić tą niespodzianke

  4. Rafciop pisze:

    U mnie w modelu GBB72MCDFN padł kompresor. Po ok 4 latach. Jestem w trakcie rozpatrywania gwarancji na niego.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Jest spora szansa, że wymienią na gwarancji podzespołu.

      • Rafciop pisze:

        JEst tak jak mówisz. Kompresor wymieniony na gwarancji. Jednak jeśli chodzi o serwis w miarę wszystko sprawnie przebiegło. Szkoda tylko że taka sytuacja miała miejsce.

        • Rafciop pisze:

          Jeszcze tylko dodam, że serwisant mówił, że takie sytuacje mają miejsce ale tylko w niektórych modelach. W których już tą informację zachował dla siebie.

          • Krzysztof Kulikowski pisze:

            Z mojej wiedzy bardziej awaryjne są kompresory liniowe niż smart inwertery i spory wpływ ma to jak lodówka ma zapewnioną wentylację.

  5. Bobi pisze:

    Mam pralkę LG 8 lat wyprodukowaną w Rosji i nadal działa bez usterek

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      To świetnie – też taką kupiłem do mieszkania pod wynajem w połowie 2020 i sprawuje się świetnie, tylko nie bardzo ma to coś wspólnego z tematem artykułu i wspomnianymi w nim, aktualnymi problemami 🙂

  6. Tomek pisze:

    Cały ten artykuł to mówiąc kolokwialnie „odgrzewany kotlet „ .. lub autorowi się sprzęt LG popsuł i musiał jakoś odreagować. Szanowny Panie sprzęty wadliwe zdarzają się niestety w każdej firmie i tak Samsung miał głośną aferę z wybuchającymi lodówkami ( notabene też w USA) , kolejny problem to wąskie pralki Samsunga które nie skakały a galopowały po całej łazience ( początkowa produkcja gdzie serwisy naklejki pod nogi pralki musiały przylepiać ) Kolejna wpadka to Daewoo Electronics – pałace TV , kolejna to tostery philipsa które potrafiły zionąć ogniem. Tak naprawdę to pracując w serwisie mam zna wymieniać takie rzeczy dosyć długo . Rozkręcające się przeciwwagi w Whirlpoolu, źle zahartowane szyby w Beko itp itd … Uważam że Lg pralki są całkiem dobrze zrobione a awaryjność ich podobnie jej w grupie Electrolux nie przekracza 2% awaryjności czego wydaje mi się że konkurencja może tylko zazdrościć 😉

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Taki nie za merytoryczny Pana komentarz, zupełnie jak ten pierwszy niżej, zero nawiązania do problemu, tylko od razu Samsung to, Samsung tamto, a i jeszcze Daewoo… 😀
      Jakby choć trochę zaznajomił się Pan z moimi zestawieniami i artykułami, to zobaczyłby Pan, że sprzęty LG należą do jednych z najczęściej polecanych, a sam jestem zadowolonym użytkownikiem suszarki RC90, TV OLED i soundbara tego producenta, a do wynajmowanego mieszkania kupiłem slima 6 kg i działa już 5-6 lat.
      Współczesne pralki LG mają wadę konstrukcyjną z przeciwwagami i gdyby faktycznie był Pan uczciwym serwisantem, przyznałby Pan, że to fakt, a nie marginalny problem – świadczą o tym opinie w sieci, na blogach jak nasz, w porównywarkach cen, na stronach sklepów, czy YT. Ostatnia prośba o pomoc w komentarzach na tym blogu, dot. tego problemu miała miejsce… dzisiaj.
      Jasne, że każdej firmie zdarzają się wpadki, ale to nie znaczy, że należy o nich milczeć – wręcz przeciwnie.

  7. Bartek pisze:

    Większych bzdur nie słyszałem . Jestem handlowcem. W okresie pandemii to LG było jednym i do tej pory jest najlepiej sprzedającym się sprzętem .
    Każdy gigant taki jak Samsung Apple itd ma swoje za uszami. Natomiast to był i nadal jest najlepszy sprzęt na rynku.
    Artykuł całkowicie wyssany z palca poparty jednym filmikiem z YouTube.
    Zacznijcie być rzetelnymi i nie szukajcie na siłę czytelników.

    • Krzysztof Kulikowski pisze:

      Też uważam, że LG robi jedne z lepszych AGD na rynku, ale właśnie z uwagi na rzetelność, jako pierwsi w kraju przytaczamy sprawę awaryjnych kompresorów liniowych z rynku amerykańskiego.
      W tekście jest 5 linków do źródeł, od zajmującej się sprawą stacji NBC, przez kancelarie reprezentującą poszkodowanych, link do sprawy z 2019 roku i do strony zbierającej opinie, gdzie na ponad 4100 ocen, stanowcza większość jest negatywna i dotyczy awaryjności chłodnictwa LG, więc chyba nie tylko film z YT.
      Sprawa z ME to fakt, nie da się jej zaprzeczyć, a kwestia głośnego wirowania to problem z setkami opinii w necie, na YT, blogach jak nasz, opiniach w sklepach, porównywarkach cen.
      Bycie handlowcem nie wyklucza obiektywności – polecam na przyszłość.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.


reklamaml